Heerjansdam Finale GSC

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:01

Weet iemand al wanneer de volgende wedstrijden zijn?
Ik wil graag meedoen in Lisse.

Oja, Martine, Caroline gaat dan waarschijnlijk impuls starten in de Z1 met Calys weer! Hebben we even bedacht :-).

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:05

Mirranda schreef:
@astrid: Z jury was een subtopjury en die zijn inderdaad heel streng. Maar ik zou toch echt minder blij met behaalde punten zijn als ze zowat kado gegeven zijn hoor.

@Liesbeth: jij hebt eigenlijk best heel goed gereden met de hele korte losrijtijd die je had. En dan eigenlijk maar net geen winst rijden. Dus dat is heel positief. Ze was namelijk echt alles behalve scheutig met de punten inderdaad.

@Martine: Storm heeft zich super gedragen (nou ja............ behalve zijn momentje op de trailer dan }> )
zo voor de eerste keer. Maar zou leuk zijn als je de volgende keer weer op je eigen knappe blondje mee kan doen natuurlijk. :j

Lies heeft heel goed gereden, zéker met zo'n voorbereiding! Zo zie je maar, goeie oefening en op naar de volgende! :D

Hahaha Storm heeft meest van de tijd érg z'n best gedaan! Misschien toch maar een startkaartje aanvragen dus ;) Levi wordt morgen weer geprikt en getest, hopelijk geeft dat duidelijkheid! Vooralsnog verwacht ik dit jaar sowieso niet meer met haar te starten.. Heb ik dus mooi tijd voor Storm!

Jouw Blond heeft het ook weer super gedaan Mirran!! *\o/*

Volgens mij stonden wij naast jullie met de trailer, Ladyspot!

As ik weet niet wat er verder achter zit, geloof niet Standing Ovation hoor, tis al een "ouwe" haf! Hij is van 2001 geloof ik! Z'n pappa is in ieder geval Sturm.

astridastrid

Re: Heerjansdam Finale GSC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:06

Oh echt! Dat dat Storm nog een jong puppie was, joh! Grappig!

Ben wel echt jaloers op al die lange manen (en vlechten) die ik gezien heb!

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 12:35

MartineC1711 schreef:
Mirranda schreef:
@astrid: Z jury was een subtopjury en die zijn inderdaad heel streng. Maar ik zou toch echt minder blij met behaalde punten zijn als ze zowat kado gegeven zijn hoor.

@Liesbeth: jij hebt eigenlijk best heel goed gereden met de hele korte losrijtijd die je had. En dan eigenlijk maar net geen winst rijden. Dus dat is heel positief. Ze was namelijk echt alles behalve scheutig met de punten inderdaad.

@Martine: Storm heeft zich super gedragen (nou ja............ behalve zijn momentje op de trailer dan }> )
zo voor de eerste keer. Maar zou leuk zijn als je de volgende keer weer op je eigen knappe blondje mee kan doen natuurlijk. :j

Lies heeft heel goed gereden, zéker met zo'n voorbereiding! Zo zie je maar, goeie oefening en op naar de volgende! :D

Hahaha Storm heeft meest van de tijd érg z'n best gedaan! Misschien toch maar een startkaartje aanvragen dus ;) Levi wordt morgen weer geprikt en getest, hopelijk geeft dat duidelijkheid! Vooralsnog verwacht ik dit jaar sowieso niet meer met haar te starten.. Heb ik dus mooi tijd voor Storm!

Jouw Blond heeft het ook weer super gedaan Mirran!! *\o/*

Volgens mij stonden wij naast jullie met de trailer, Ladyspot!

As ik weet niet wat er verder achter zit, geloof niet Standing Ovation hoor, tis al een "ouwe" haf! Hij is van 2001 geloof ik! Z'n pappa is in ieder geval Sturm.

Wij hadden de atec, grappig, die twee die zo aan elkaar plakken haha

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:55

De volgende wedstrijden van DAH West zijn:

9 november Harmelen
11 januari Lisse

Beide zijn B- ZZ licht
In Lisse kunnen we ook mennen: B-ZZ

Dus stuur je inschrijving naar: inschrijven@dahwest.nl

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:22

Hoi Karin, weet jij misschien of er al ergens foto's te vinden zijn? :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:31

Leuk! Is zeker geen springen in Lisse? Ik ga vervoer regelen (en Caroline informeren dat ze haar S&T moet poetsen hahaha).

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 15:27

Nee dat doen we idd alleen in Heerjansdam vanwege de ruimte voor het springparcours.

trouwens de wedstrijden zijn opengesteld voor koudbloeden, dus als je met andere wilt komen! Je bent welkom!