Mijn verzorg haf en ik hebben het doel om gewoon heerlijk te kunnen blijven rijden. We proberen met het springen meer vertrouwen te krijgen en ook gewoonnlekker naar buiten te gaan en te dressuren. Ik probeer het western weer op te pakken en mijzelf hierin een opfriscursus te geven! Totaal geen wedstrijdambitie, alleen de tripalon zou ik graag een keer willen rijden...
Ik moet zeggen onder de man is bij mij zelf een drama met westrijden Ik ben meer van het mennen alleen nog geen startpas als ik deze al wel had gehad had ik de B al afgerond de wedstrijden die ik nu al gereden heb zonder startpas waren al met winstpunten..
King mag 21 juni voor het eerst l2 starten mijn vriendin heeft nu bijna een jaar startpas met hem.. Dam staat de volgende 27 juni weer gepland.. De onderdelen voor de m zijn we al wel aan het oefenen..
prow
Geplaatst: 16-06-14 20:15
Mijn doel is om zo ver mogelijk te komen met mijn hafje (in de dressuur). We zijn nu L1 startgericht en ons debuut rijden we op 22 juni. We zien wel hoe het gaat.
Gisteren is king met mijn vriendin l2 gestart voor het eerst keer Eerste proef eerste geworden met 191 tweede proef 187 Vrijdag start ze nog een keer..
prow
Geplaatst: 23-06-14 07:07
Netjes gefeliciteerd!
Gister ons debuut gehad en we werden twee keer 1ste met 196 en 197 punten!! 5 juli starten wij weer.
Ik heb afgelopen week een "bootkamp" gehad en samen met Athos zijn we zo gegroeid in niveau. Ik durf momenteel wel een B proef aan . Al hoe wel... L1 zou ook wel moeten lukken.
Ben zo blij met de vooruitgang. Ooit... Wil ik op Z niveau zijn met hem. We starten niet, maar zeg nooit nooit...
Engeltjes proberen zou ik zeggen je weet maar nooit.
Ach ik zelf ga proberen B te starten dit jaar weer Heb lichamelijk zelf in de knoei gezeten en moet even aan nagevelijkheid werken..
Leuk hoor zo te lezen..
kiddokids
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-14 06:49
We hebben inmiddels twee L2 wedstrijden achter de rug en ze hebben al weer 4 punten erbij Voor de m straks hard trainen
janouk
Geplaatst: 29-06-14 07:06
King is een knapperd: hij loopt fijn.
Onze Haflinger hebben we gekocht omdat wij haar kleur zo mooi vonden , maar ze bleek zoveel meer in haar mars te hebben. Ze start dit jaar bij de KNHS van AA dressuur tot en met ZZ dressuur Janouk start met mijn nichtje van 8 in de Bixie AA dressuur Met mij in de L1 dressuur onder het zadel en met mijn man in de ZZ dressuur mennen en ZZ vaardigheid mennen.
Wij hopen dit jaar om met Janouk: L2 startgerechtigd onder het zadel te worden en kwalificatie voor de Hippiade in het ZZ dressuur/ZZ vaardigheid mennen.
Athos en ik zetten grote stappen momenteel, jeetje wat een verschil met drie weken geleden. Eindelijk lekker los, actief en swingend zelfs. Het is echt een feest om hem te rijden.
prow
Geplaatst: 29-06-14 16:39
Kiddokids, wat leuk dat je B wilt gaan starten dit jaar!
Janouk, leuk dat jullie zo veel doen met Janouk!
Engeltjes, fijn dat het zo goed gaat!
Liesbethje
Geplaatst: 01-07-14 07:13
Allemaal leuke berichten hier
Doet hier iemand nog mee met de CK of de dressuurwedstrijd 12 juli a.s. in Heerjansdam?
gaat er echt van komen volgende week zaterdag weer me eerste wedstrijd.. begin dit jaar was ik 2 de met 179 punten baalde net geen winst.
king moet met mijn vriendin nog 3 puntjes en dan m1 de oefeningen begint hij aardig onder de knie te krijgen nu..
gaaf amanda spannend.. wanneer start je. king heeft iets van western geleerd maar we zijn er mee gestopt omdat het eigenlijk te veel werd vond ik.
hij start fnrs proeven van b tot bijna m proeven crost. springt parcoursjes tot 80 mennen dan variatie in dressuur vaardigheid en ringsteekwedstrijden.
dus ja druk druk..
Daihyo
Geplaatst: 15-08-14 20:44
Succes alvast!
Ik ga 28 september starten. In de laagste klasse die er is En dan in hand trail, pleasure, trail onder het zadel en horsemanship. Eens kijken hoe we het gaan doen.
Ik ga in september weer starten. Nog 1 punt en we mogen M2 starten. Of ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst weer lekker lessen en kijken of we er klaar voor zijn.
mijn eerste wedstrijd weer echt ongelofelijk vond de eerste proef kluts gaan en de tweede proef stukken beter, ben ik gewoon 2 keer eerste met 193 en 194 punten.
Leuk, al die doelen. Zo uiteenlopend, maar hopelijk heeft iedereen vooral plezier met de blonde dollies. Ik ben nu stap voor stap naar de ZZzwaar aan het rijden, we hebben de punten ervoor bij elkaar. Wie weet waar we eindigen, ik heb eigenlijk geen idee.....
Ik rijd voor een vriendin haar 6 jarige haflinger Ruth, (v. Ambach) We zijn met ruth vooral nog bezig met de basis. Ze gaat zaterdag weer mee op oefendressuur alleen maar om km te maken. De galop knop zit er op maar moet beter bevestigd worden en daarna de galop meer onder controle zien te krijgen. Onze doelen met haar zijn. Dat ze uit eindelijk met mij gaat springen en crossen en met mijn vriendin af en toe een dressuur proefje kan doen.
Bunzy
Geplaatst: 08-09-14 12:48
Goldy rijd met de eigenaar momenteel M1 en ze pakt het goed op!
kiddokids
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-14 21:21
leuk hafjes in de Z.. is voor mijn vriendin een doel. volgens een jury en instructeur gaat dit vast goedkomen zit in hem.. altijd leuk om te horen
inmiddels heb ik al mijn aangespannen ringsteekwedstrijden gereden en niet onaardig paar keer tweede en paar keer eerste en het schoonse geheel of antiek prijs binnen gesleept