Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
correct en ruim.
Alleen jammer dat hij 'maar' 1.49m is.

Lisette1987 schreef:ik heb ook foto's gemaakt
de eerste paar heb ik al online gezet, rest volgt vandeweek
http://s1085.photobucket.com/user/iylux ... 0hk%202014
Wendy_Chewie schreef:Het is dat ik altijd gezegd heb dat ik niet wil fokken en mijn volgende paard geen Haf wordt... Hij brengt me zowaar aan het twijfelenAlleen jammer dat hij 'maar' 1.49m is.
Edit: haalde een 1D in Lunteren in 2013, ben niet zo op de hoogte van keuringen maar lijkt me toch laag

Faniek schreef:Lijkt me ook en het is ook maar een oordeel van de jury. Als jij kwaliteiten in de hengst ziet die bij je merrie passen? Niet elke 1A past bij elke merrie.. Dat zeiden ze trouwens ook nog zaterdag dat het niet alleen een kopplaats is waar je naar moet kijken, maar wat bij je merrie past
Ik heb zelfs gedekt met een tweede premie hengst en het veulen eruit gefokt die ik in jaren niet gefokt kreeg met hengsten die wel in de kopgroep liepen.
eridinges schreef:Wendy_Chewie schreef:Het is dat ik altijd gezegd heb dat ik niet wil fokken en mijn volgende paard geen Haf wordt... Hij brengt me zowaar aan het twijfelenAlleen jammer dat hij 'maar' 1.49m is.
Edit: haalde een 1D in Lunteren in 2013, ben niet zo op de hoogte van keuringen maar lijkt me toch laag
Waarom is dat laag?
Hij stond dan als 4de op voor de eerste premie. Prima prestatie vind ik.