Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
enefde schreef:Ja dat kan ook, maar vind dat een beetje zonde als ik alleen maar in ermelo mee doe.... Alle andere hafwedstrijd die ik rij worden altijd door de DAH georganiseerd. Dus dan is het goedkoper om die 10 euro te betalen dan een lidmaatschap.
.
Nala26 schreef:Ik wil dit jaar ook graag meedoen! Ook even kijken of ik vervoer kan regelen, gelukkig niet zo ver voor mij.
Aan hoeveel onderdelen mag je meedoen? Zowel qua wedstrijden en clinics? Zie zoveel leuks nl!

Yvank_ schreef:@shetties als je lid wordt mag je 2 proefjes
karin je mag met een papierloze uiteraard meedoen!
bassie schreef:Nala26 schreef:Ik wil dit jaar ook graag meedoen! Ook even kijken of ik vervoer kan regelen, gelukkig niet zo ver voor mij.
Aan hoeveel onderdelen mag je meedoen? Zowel qua wedstrijden en clinics? Zie zoveel leuks nl!
Op zaterdag mag je paard aan maximaal 4 wedstrijdonderdelen meedoen, uitgezonderd de parade
Op zondag begint zover ik weet alles op dezelfde tijdstip, ik weet niet of er een maximaal aantal onderdelen zijn waar je paard aan mag meedoen op de zondag.Daar kom ik nog op terug zodra het bekend is
Nala26 schreef:@bassie, bedankt voor je antwoord!
4 clinics lijkt me ook wel beetje veel van t goeie. Maar een dressuur en een cross of springclinic lijkt me wel haalbaar dan! Dus kiezen crossen of springen...
En zaterdag iig dressuur en springwedstrijd. Miss. Vaardigheid. Maar ff overdenken!
Lijkt me iig superleuk om mee te maken.