Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aartje schreef:Je Hebt haflingers in veel verschillende kleuren. Qua bouw is jet voor mij ook gewoon een haflinger en zeker geen ijslander. Natuurlijk kan het zijn dat ze niet 100% zuiver is, maar dat zou niet moeten uitmaken toch?
SylviaIsabel schreef:Wat maakt het uit wat voor ras?
Iedereen wilt die pony van jou![]()
Zo leuk ziet ze r uit!
Als je er toch nog achterkomt wat voor mengelmoesje ze is(zou ik dat graag willen weten)
xMini schreef:Aartje schreef:Je Hebt haflingers in veel verschillende kleuren. Qua bouw is jet voor mij ook gewoon een haflinger en zeker geen ijslander. Natuurlijk kan het zijn dat ze niet 100% zuiver is, maar dat zou niet moeten uitmaken toch?
nee ze is super lief, maar ik heb al meerdere x de reactie gehad van nou dit is echt geen haflinger
dat ik toch wel dacht van ja wat is het dan eigenlijk wel..??
Als je erop rijdt rijdt je echt op twee verschillende paarden. De een is heel vlak, de ander gooit hoog op, maakt lange passen, de ander korte, de een is vlot de ander gewoontjes.. Geen 2 haflingers zijn het zelfde. Jouw hafje heeft idd een wat langer hoofd en een aparte kleur. Ik zou er trots op wezen! Je hebt iets wat je niet heel veel ziet bij haflingers
Laurahh schreef:Ik vind het gewoon op een haflinger lijken hoor. Die zijn er in allerlei verschillende tinten en maten
In mijn profiel vind je ook een haflinger die veel donkerder is dan andere haflingers, maar dat maakt haar niet minder haflinger hoor!
EngeltjeS schreef:Wat een leuk dier![]()
Je hebt inderdaad meerdere kleuren bij de haflinger.
Weet je de moeder ook niet?
In Penny shadow zit er ook een "haflinger-achtige" daar vind ik jouw pony ook wel wat van weg hebben.
xMini schreef:Brainless schreef:Heeft ze wel een Nederlandse chip?
ze heeft geen chip,
en er is totaal niets
van der bekend.
volgens der paspoort
is ze 11 jaar maar
qua hoe ze is zou je
zeggen dat ze 4/5
jaar is.
lijkt me ook echt geen kruising met een quarter. xMini schreef:Citaat:ze heeft geen chip,
en er is totaal niets
van der bekend.
volgens der paspoort
is ze 11 jaar maar
qua hoe ze is zou je
zeggen dat ze 4/5
jaar is.
als ze een paspoort heeft heeft ze ook een chiplijkt me ook echt geen kruising met een quarter.
Citaat:zou gaaf zijn en zeker als je ook zo'n bos manen kreeg.
wauww wat een gave paardjes!
Citaat:Daar lijkt die van jou alleen echt totaal niet op. Denk toch nog steeds een gewone Haf
xMini schreef:Citaat:zou gaaf zijn en zeker als je ook zo'n bos manen kreeg.
wauww wat een gave paardjes!Citaat:Daar lijkt die van jou alleen echt totaal niet op. Denk toch nog steeds een gewone Haf
hahaha, nee heb zelf niet echt een vergelijking
kunnen vinden.
mijn gevoel ging richting
- haflinger mengel moes,
- ijslander
- welsh cob mengel moes
Citaat:als de DA komt voor de inenting of dergelijk kun je vragen of hij het even checken wil , dan kun je m gelijk laten chippen, kost niet erg veel en anders is je paard illegaal. alle paarden in nederland zijn verplicht om een chip te hebben