Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik kom wel is op maneges en dan denk ik... hum nou als dat een Haf is doe mij maar een ander ras
Vaak zijn de verhoudingen niet mooi grote kop en een rank lijf... Dat vind ik echt niet mooi. Ik kan een ranke haf zeker wel waarderen, maar dan moet alles mooi in verhouding zijn. Die van mij heeft ook een flink hoofd maar alles aan hem is grof. Dus ja daar hou ik van van het oude robuuste type en het liefst met een flinke berg manen erop
Jettepret schreef:Er zitten plaatjes bij! Ik vind uiteraard mijn eigen Haf prachtigMaar ik kom wel is op maneges en dan denk ik... hum nou als dat een Haf is doe mij maar een ander ras
Vaak zijn de verhoudingen niet mooi grote kop en een rank lijf... Dat vind ik echt niet mooi. Ik kan een ranke haf zeker wel waarderen, maar dan moet alles mooi in verhouding zijn. Die van mij heeft ook een flink hoofd maar alles aan hem is grof. Dus ja daar hou ik van van het oude robuuste type en het liefst met een flinke berg manen erop
ik ben niet voor een haflinger gevallen, maar wel voor deze geweldige lieverd met zijn macho blik....en laat hij nou toevallig een haflinger zijn
Daarnaast vind ik dat een haflinger een bles moet hebben maar ook zeker niet te breed