Ik heb een black country in het bruin opmaat gemaakt Ik heb hem net een week. Wat een heerlijk zadel
jackyline
Geplaatst: 10-02-13 17:51
Wij hebben 3x haf en een fjord. Randols Luberon op de een, binnenkort massimo trail, een wintec pro en op de fjord een barefoot cheyenne (maar die ligt ook wel op de anderen) is maar net wie er op wie rijdt. Heb ook een stockzadel van de Horseman's Outfitter voor Jiske en één voor de fjord. Ook hebben we,zit ik te bedenken, nog merano wijd dressuur ligt perfect en zit heerlijk. Keuze genoeg. Hangt ook van de rit of les af. Het is gewoon heel persoonlijk wat iemand lekker vind maar belangrijker of het goed ligt op je paard.
Ik heb een Barefoot London zadel op m'n haf liggen, boomloos dus Bevalt mij en paard super goed! En je mag hiermee ook officieel starten op dressuurwedstrijden
Een bruine Kieffer Wien vzh en dit jaar wil ik op zoek naar een goed passend westernzadel.
Karin92
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-13 17:33
Bedankt voor alle reacties. Wel leuk om te zien ook dat veel wel hetzelfde type zadel gebruiken voor hun haf.
Ik zie toch heel veel wintec dressuur 500 voorbij komen. En ook wintec 500 dressuur met Cair ofzo. Kan iemand mij misschien vertellen wat het verschil is en wat beter/fijner is?
Zit namelijk zelf ook sterk te denken aan een wintec 500 dressuur, deze past ook fijn in mijn budget wat ik voor een zadel voor ogen had!