Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

... Maar ik blijf echt een zwak houden voor haffies.. Ooit begin ik er weer aan (hoop ik hihi)... Dan wil ik wel het sportieve type maar dat kan net zo goed tussen het oude en het luxe sport type in zitten

doemaar schreef:Leuke haf!! Ik heb ook zo'n type gehad... Stevig maar oogde toch sjiek... Van die mooie ronde appelbilletjes I LOVE IT!! Helaas de mijne moeten verkopen... Nu ben ik heel gelukkig met een stevige tinker... Maar ik blijf echt een zwak houden voor haffies.. Ooit begin ik er weer aan (hoop ik hihi)... Dan wil ik wel het sportieve type maar dat kan net zo goed tussen het oude en het luxe sport type in zitten

66996236 schreef:Uk vind die nieuwe bouw van de groffere paarden maar niks. Haflingers, friesen enz horen gewoon breed te zijn. Als je een iel paard wil moet je een arabier kopen

! 

Smee__ schreef:Oh wauw wat een prachtig beest!Ik ben echt verliefd op de ouderwetse Haf en zou er ook heel graag zelf één willen. Ik vrees echter dat ze tegen de tijd dat ik alles voor elkaar heb voor een eigen paard, de ouderwetse haf niet meer bestaat

njiloj schreef:Smee__ schreef:Oh wauw wat een prachtig beest!Ik ben echt verliefd op de ouderwetse Haf en zou er ook heel graag zelf één willen. Ik vrees echter dat ze tegen de tijd dat ik alles voor elkaar heb voor een eigen paard, de ouderwetse haf niet meer bestaat
Roep dat niet te hard hoor!
Meet Sterre:
[ Afbeelding ]
Dit is een foto van vorig jaar. Ze word in Augustus 3. Ze is een tank in wording.
Dit geeft me weer goede moed haha!

66996236 schreef:Ragdollcat schreef:Mooie haflingers zeg, maar ik ga meer voor moderngefokte, sporttype dus.
Ik vraag me dan toch uit nieuwsgierigheid af wat jou trekt aan een haflinger? Ik persoonlijk vind de nieuwe bouw niet bij het ras horen