Dat kan echt niet
Misschien leek het zo hard omdat de auto rustiger reden maar 50 km nope dat kan niet.Wel vervelend dat dit is gebeurd.
Ik zou voorlopig niet meer alleen op pad gaan, maar eerst gewoon continu met een 2e paard er bij.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cchanny schreef:50 km per uur is echt mega hard.
Dat kan echt nietMisschien leek het zo hard omdat de auto rustiger reden maar 50 km nope dat kan niet.
Wel vervelend dat dit is gebeurd.
Ik zou voorlopig niet meer alleen op pad gaan, maar eerst gewoon continu met een 2e paard er bij.

Pentax schreef:50km/u kan makkelijk, zeker bij een paard dat op hol slaat. Hou je gps er maar eens bij.
Hoe ga je dit volgende keer oplossen? Ik zou ook even niet meer in het verkeer rijden tot het in een veiligere omgeving buiten goed gaat.
SienenIvo schreef:Maar 50 km/u is wel een beetje veel overdreven..
Om het hem af te leren zou ik wel af en toe zonder ander paard gaan, maar gewoon met iemand lopend/op de fiets mee, zo leert hij toch alleen het erf af te kunnen, zonder gevaarlijke situaties. mirthe_x schreef:Mijn Haf heeft dit ook, een soort verlatingsangst lijkt het.
Eerste keer naar het open veld was geen probleem, hartstikke braaf en rustig.
Maar de tweede keer wist hij de weg terug en besloot naar huis te gaan.
Hier had ik niks over te zeggen ;p
ulyse schreef:Morgen weer proberen, net zolang oefenen toe het goed gaat. Heb je iemand waar mee je samen kan rijden?
tossielove schreef:Misschien ben ik stom, maar 50 km/uur kan toch best? Die van mij rent dat volgens mij ook wel als die echt hard gaat, of zit ik er helemaal naast?
) een kilometer teller vast gehad en ik ging 47 km/uur met haflingerlief
.