Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
werkpaard he

HorseTopShop schreef:Ik ben 27 jaar en heb een haflinger van 21 jaar. Gekocht (gekregen) toen hij 2 jaar oud was.
Echt een drama-paard. veel problemen mee gehad. Mijn moeder is in 2000 met hem verongelukt. En niet zo'n beetje ook.
Hij was levens gevaarlijk, maar toch door gezet. Hij begint nu wel wat rustiger te worden. Zal wel door zijn leeftijd komen

_Nelleke_ schreef:Sita_ schreef:Ik meld me ook
Ik ben 26 en heb 4 Haflingers.
Heb mijn eigen zogenaamde haflingerstal en ben zeer actief in de sport en op keuringen. Ook ben ik bezig met fokkerij, we verwachten in Maart een veulentje.
Sita, wat een droom!

, ondeugend
, lomp
, wij doen alleen recreatie-ritjes.

Heb haar gekocht op mijn 20e. Mijn vorige haflinger op mijn 17e..
Opgegroeid met Kwpn'ers en Friezen dus dat was imo eigenlijk het enige wat 'goed' was. Tot ik ergens een paard zou rijden, die was op dat moment hoogdrachtig dus er werd gevraagd of ik eerst een haflingermerrie wou rijden. Ik zei nog dat ik eigenlijk weinig met haflingers had maar dat ik dat wel tijdelijk wou doen. Toen die merrie uiteindelijk te koop kwam heb ik haar gekocht en sindsdien verkocht aan Haflingers

Tuttebel eersteklas haha. Maar ik ken ook maar weinig haflingermerrie's die lief, schattig en koel in de kop zijn moet ik zeggen. Zijn allemaal hittepetitjes en tuttebellen haha

_Nelleke_ schreef:Haha ja suus ik ook!
Oh Cowgirl wat jammer zeg. Kun je helemaal niet meer rijden of zit dat er in de toekomst wellicht nog wel in?
Rowan is wel heel koel in z'n kop. Moet zeggen dat dit is sinds 'ie in de hit-actief staat. Zodra ie op stal staat is het ook een hittepettit. En nu ie weer wat in z'n vacht komt maar het warm is buiten gaat het pittige randje er wel een beetje af. Volgende week maar even een scheermachine huren.
30 jaar en een haflinger ruin van 19 (nu al 8 jaar samen).
Maar heerlijk beest. Ik rijd hem nu nog dressuurmatig, spring 1x in de week en cross graag een rondje buiten met hem. Foto's in mijn profiel 
) 

Kan wel lachen met hem en zijn gekke sprongen haha.