Hier ga ik dan even :p
Ik ben "Oreade" (naam van mijn grote reuze merrie
)Ik heb 1 eigen hafje en een hafje van mijn vriend. Ons hafjes staan altijd lekker te samen en zijn dan ook de beste vriendinnetjes.
Het gaat om Orpha 4 jaar, merrie, die ik nu aan het doorrijden ben voornamelijk dressuur en wandelen. Springen zit er niet in en is het nog zeker te vroeg voor ook. Heb hier ook niet echt interesse naar. Orpha is een zeer leergierige haf. Heeft soms haar kuren maar onze band begint steed sterker te worden, omdat we elkaar meer en meer gaan vertrouwen.
Raquita is een 6 jarige merrie, het hafje van mijn vriend, ze is eigenlijk een wandelmaatje voor Orpha en dit is dus ook het enigste wat er met wordt gedaan. Het is ook het enige wat ze lekker leuk vind, en ze leeft haar telkens goed uit op wandeling. Je ziet haar stralen. Verder kan ik het ook goed met haar vinden , in het begin heeft ze me wel laten voelen dat ze soms een koppige tante kan zijn ( wss jaloers omdat ik met haar baasje ging lopen :p )
Dan heb ik nog Oreade en melanto ( geen hafjes maar vertel het maar even) Oreade is mijn 14 jarige sbs merrie vos, en ik rij dressuur met haar en melanto is haar veulentje dat 11 juni is geboren
Oja ik kom uit België en sommige kennen me misschien van het belgische bokt gebeuren