Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie83 schreef:Zijn er ook mensen die weer foto's gaan maken?!?!?
Nathalie83 schreef:Dromen houden de geest gezond
Hopelijk dit jaar geen enge fratsen... Heb die losgeslagen hengst van vorig jaar nog altijd fris in me geheugen....Echt god dank dat er toen, op wat blauwe plekken na, niemand echt gewond is geraakt..
Nathalie83 schreef:Haha ja dat is waar.. Maar Bianca heb ik ook al live zien lopen.. die kan ik ook zeker nog niet hebben..
Maarrr wees gewaarschuwd! Kom nu nog wat kracht te kort maarrrr ooit Tirana verslaan is mijn doel![]()
Nathalie83 schreef:Op youtube staat dat filmpje ook nog altijd online..
Ik hoor dat meisje (weet de namen niet meer) nog om hulp roepen toen ze achterna gezeten werd.. pff echt heel naar was dat..
Ik moet dit jaar tegen haar rijden, denk dat ik zelf maar oogkleppen op moet doen, anders zit ik alleen maar achterstevoren op me paard naar haar te kijken
Sita_ schreef:Jaaaa prima Suusje...Nu nog eventjes te druk om veel aan Ermelo te denken.. Na t weekend komt Ermelo pas in the picture... Kom je ook naar Den Bosch?
FeeY schreef:Hallo allemaal,
Ik kom dit jaar voor het eerst naar ermelo.
2 Proeven M1 en bestgaand.
Ik heb natuurlijk een doel: Tirana verslaan
Ik zie jullie daar!!
S_uus schreef:Sita_ schreef:Jaaaa prima Suusje...Nu nog eventjes te druk om veel aan Ermelo te denken.. Na t weekend komt Ermelo pas in the picture... Kom je ook naar Den Bosch?
Goed zo
De Nationale he ! Spannend![]()
![]()
Nou denk het niet, ben na de CK Overijssel best vaak gevraagd maar heb / had geen lichtsterkte lens en het schijnt dat je daar met een gewone lens (5.6) niet wat kunt.
*Baalt!*
Nu hebben mijn moeder en ik een lichtsterkte geregeld echt super gaaf dat zij me wil helpen daarmee maar hij is nog in Zeeland dus voor de nationale heb ik hem nog niet.
M'n stalgenoot wou misschien gaan, ze zit wel in het bestuur maar rijd zelf niet mee (Kim) maar zij wist het nog niet zeker haha zal eens vragen , want komen kijken vind ik natuurlijk ook leukFeeY schreef:Hallo allemaal,
Ik kom dit jaar voor het eerst naar ermelo.
2 Proeven M1 en bestgaand.
Ik heb natuurlijk een doel: Tirana verslaan
Ik zie jullie daar!!
Leuk! Ga je echt van genieten daar !
Helemaal als je Tirana verslaat
Meest besproken haflinger ... ehhhhhhh Tirana
_clau_1991 schreef:Oh oke! Nou, dan wordt het heel hard duimen.. Arlie schijnt vanaf gister een beetje de zomer in zn bol te voelen en hij is helemaal hyper met rijden, dus ik ben benieuwd als ik straks weer thuis ben. Hoop dattie wel een beetje lief voor me is
Sorry dat ik dr nu pas op reageer maar wat fijn Suus dat je die lens hebt kunnen regelen![]()
Nou FeeY, een doel hebben is altijd goed! Wie weet maak je hem wel waar hihi!