Ermelo 25-8-2012 Bruikbaarheidtest Haflinger Hengsten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:06

Mekkergeit schreef:
bruikbaarheidstest voor de hengsten.. dacht dat we daar toch wel met zijn allen over uitwaren. Grote poppenkast kun je zelf niet bedenken. Het is maken en breken. Je ziet toch nu voldoende hengsten die meedoen aan de dressuur springen marathon.. bewijst zichzelf.
Ja suus als je de ogen goed de kost geeft en terug kijkt kom je op het antwoordt terug. Kijk maar naar de finale ..

ehh denk dat je het alleen met jezelf eens bent.
Ga eens ergens anders lopen mekkeren, als je bovenstaande berichten leest dan weet je toch genoeg??
Je bent de enige die overal op loopt te zaniken wbt haflingers als ik zo je berichten vanaf je 2de pagina doorlees.

Doe me een lol en post eens iets positiefs en iets dat bijdraagd aan dit forum.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:14

Mekkergeit schreef:
bruikbaarheidstest voor de hengsten.. dacht dat we daar toch wel met zijn allen over uitwaren. Grote poppenkast kun je zelf niet bedenken. Het is maken en breken. Je ziet toch nu voldoende hengsten die meedoen aan de dressuur springen marathon.. bewijst zichzelf.
Ja suus als je de ogen goed de kost geeft en terug kijkt kom je op het antwoordt terug. Kijk maar naar de finale ..

Bedoel je de finale bestgaand of finale hengsten, volgens mij heb ik geen finale bestgaand hengsten gezien.

Mekkergeit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:22

Dankje plaagegeest en amazone 77
Bruikbaarheidstest welke hengstenhouder riskeert die onnozele beoordelingen. Let op mijn woorden volgend jaar is er ook geen bruikbaarheidstest!
Denk dat er wel degelijk mensen zijn die mee zijn met de uitspraken, alleen tja zegt men wat dan wordt men altijd weer op zijn plek gezet..
Je ziet op ermelo toch ook hengsten die volop ingezet worden, we hebben ze gezien bij dressuur ect..
Klopt wat je zegt het is een aankondiging op een evenement. Maar je bent wel vrij om je mening te zeggen..