Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mieperdepiep schreef:Ik heb een dochter van Standing Ovation, bewust gekozen voor de hengst vanwege zijn maat, bloedvoering, super bewegingen en lange lijnen.
Het is best leuk uitgepakt, mijn merrie is weer dragend van Standing en eind mei uitgeteld.
En haar geboortetopic voor meer foto's en info
[KS-ITP] Even voorstellen; Avalynn-Aura
....
Mieperdepiep schreef:Ava heeft een fantastisch karakter, heel makkelijk en koel. Fijn beest tot nu toe.
Het volgende veulen zal verkocht gaan worden, kan helaas niet alles houden.
X2006DDHS schreef:wreckh schreef:Ik meld me ook. Marleen haar vader is star. We hebben met Marleen ook een keer een veulen gefokt met Stradivari.
Marleen
Van het veulen heb ik zo snel geen foto hier.
wat een leuke merrie hoe groot is ze? en heb je bewust gekozen voor deze lijn?
) Nu is ze natuurlijk ook al heel wat jaartjes bij ons, ze is nu 15.
)Wendeltje schreef:Ik heb een ruin gehad uit de St-lijn. Zijn vader was Starwin. Ik heb niet bewust voor hem gekozen, maar ik moet wel zeggen dat ik wel erg te spreken ben over deze bloedlijn.
Hij was echt superlief, maar ook supereigenwijs. Ben M2 met hem geowrden en had bijna mn punten voor het Z. Hij i s nu 18 en geniet van zn pensioen.
Ik heb nu een hele sjieke A-lijn merrie en loop er hard aan te denken om haar te laten dekken door Starwin, want ik vind het een geweldige hengst.
Hij is overigens 33 jaar geworden.Citaat:wat goed dat je de m2 bereikt hebt! waarom heb je hierna een merrie gekocht van de A lijn i.p.v ST ?
Stravotopper schreef:Dus mijn haflinger is ook een ST-lijn?
Zijn vader is Stallone.
Ik snap het niet helemaal hihii
Stravotopper schreef:Dus mijn haflinger is ook een ST-lijn?
Zijn vader is Stallone.
Ik snap het niet helemaal hihii
opisop_shop schreef:ik weet niet beter, dan dat de vader van de moeder van mijn haflinger Were-di van de Vrijthof was, maar dan zal er vast nog wel wat tussen hebben gezeten![]()
De moeder van mijn haflinger was ten tijde van de geboorte namelijk 13 jaar oud en dat was in 2005 volgens mij.