Mocht je nog mee willen doen mail dan even dan kijken we wat er nog mogelijk is.
Zelf al aardig aan het trainen, paardje heeft nog geen topconditie, Doe zelf mee in de klasse B en bestgaand onder het zadel met mijn jonge haflinger Haaijke
Ja het zal wel aan mijn haar kleur liggen.... Wel erg jammer dat ik pas aan het einde kan dressuur ben ik erg benieuwd hoe het gaat...
Maar ik heb mijn punten voor het Z binnen.. Dus alleen nog even lekker door trainen.
hollie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-12 08:48
Kruisingen zijn inderdaad niet toegestaan!!
@ Karin dat wordt dus Z starten op de Nationale leuk zeg!! we zien je zondag. Ja het is inderdaad een volle planning en alles loopt na en door elkaar, maar we hebben erg veel deelnemers.
Ik heb er super veel zin in iig! Ben zo benieuwd hoe shanti het gaat doen!
KarinL
Geplaatst: 02-07-12 11:29
Het liep in het begi helemaal niet, niet zo verwonderlijk natuurlijk... ALs je vanaf september al niet meer rijd... en dan die losse spieren weer in het keurslijf na de zwangerschap... Maar wat extra wedstrijden ingepand... Afgelopen weekend drie erbij!
Hollie: Ik start gewoon M2 zaterdag voor de routine! Maar ben heel erg benieuwd! We starten allebei bestgaand, onder het zadel als voor de wagen, dus ze zal aan het einde wel moe zijn!
Ik doe zondag ook mee aan L1 dressuur en bestgaande maar ik heb geen voorlezer voor het dressuur. Hoop dus dat iemand mij wil voorlezen?
JO93
Geplaatst: 03-07-12 18:20
Iemand een idee waar ik het reglement van de bestgaande kan lezen? Doe voor de eerste keer mee aan zoiets en ik vraag mij af... mag je met zweep en sporen, mag je met sjabrak enz.
Iemand een idee waar ik die kan vinden? Op kvth site vind ik het niet.