Ik ben benieuwd hoe mijn veulen eruit ziet (10.5 maand nu) hoop snel vervoer te hebben en haar uit de vreselijke opfok weg te halen. Ze kan namelijk terecht op een weiland in de buurt met schuilmogelijkheid.
yellie
Geplaatst: 13-02-12 12:29
Dankje, ja ze is al aardig aan de maat ik zal haar vandaag eens opmeten.
Een nieuw topic Ga weer proberen wat actiever mee te doen.
@CoronaLime Wat een lieve foto van jou en sterre. @Yvank_ Wat een mooie foto's. En wat loopt ze gaaf zeg! @lovehaffie Leuke foto in de sneeuw! @paulusjuh Mooie foto's. Leuk geschoren die sterretjes. @Nathalie83 Haha erg leuke foto's! Totaal niet onder de indruk zo te zien. @RM_ Lekkere zomer foto! @Nessie stoere wolder en goldy in de sneeuw @Marlis Knappe peeps @yellie Oeh! Brecht is leuk
wow wat een knappe maantjes, ik ga het ook weer volgen
FFJill
Geplaatst: 13-02-12 16:24
Oeps ik zat nog in het vorige, dan prop ik m'n foto's ook hier maar weer even RM; Supermooie haflinger!! Nessie; Knappe Wolder! Marlis ; Schattig! Yellie; Ziet er een schatje uit! _KaWi_ ; Lange manen! Ik wil ook! Ö Zo schattig, het lijkt als z'n bles verdwijnt achter zijn grijze snuit en daarna weer terug komt
Veertje wordt in maart alweer 6 jaar! 2 jaar geleden kwam ze super licht uit de winter, nu weer donker, wat komt er nu..
yellie
Geplaatst: 13-02-12 16:26
Wow wat een manen!! Mooi dier! @ _KaWi_
Dank Jullie wel voor de leuke complimentjes over Brecht @RM_ , Brecht wordt 23 Mei 2 jaar en ze is nu 1.31 hoog
Een stipje voor mij ook! Jullie gaan snel! Zag Damella sjouwen Knap dier.. Verder een knappe 2 jarige gezien met al hele lange manen!!!
Ik ga weer mee genieten en af en toe zal ik Shanti eens plaatsen.. Of Kayenne als die eens mooi op de foto wil
Janine001
Geplaatst: 13-02-12 18:34
@RM_; Mooie foto @Nessie; Leuke foto's. Gefeliciteerd met je 2 winstpunten met Wolder, jammer dat Goldy raar deed, maar als nog gefeliciteerd met je winstpunt. @Marlis; Mooie ontspannen foto's @yellie; Leuke Brecht! @_KaWi_; Leuke foto's, mooie lange manen heeft je haf @Veerlebeest; Die 2de foto
@Veerlebeest, Weet het niet precies want ze groeit ook nog iets maar geloof dat ze met laatste meeting 1,46 was.. @Marlis, Vraag me toch steeds af.. Hoe zit dat nou met die band die peeps om heeft? Moet ze die dag en nacht om? Heeft ze daar geen last van? (ben echt absoluute leek wat betreft hitactief..) Wat fijn dat jullie plekje voor Kyra hebben gevonden -Brecht vind zichzelf aantrekkelijk @ KaWi, WAT EEN MANEN!! Helemaal voor die leeftijd!! Respect!! Welke lijn komt hij uit? - Veerle speelt voor toverbal @Marima, Balen dat je hafje die kwaaltjes heeft.. @ Linsey, Hoe jaloers op jou strand foto!!! @ Yvank_ , echt suuuuuuper mooie foto's van Damella in je topic!!
Haffies worden ook echt steeds groter!! Ik vanaaf in het donker met beetje kunstlicht de veulies uit de kudde halen, kon 1 niet vinden.. Stond te zoeken naar baby paard.. Stond ze gewoon vlak naast me met haar 1.33cm op 8mnd leeftijd
_KaWi_
Geplaatst: 14-02-12 00:53
Ben ook best trots op zijn manen Zijn vader is Nordsee en zijn moeder Briala van de rijsdijk( van miiejs op bokt) Beide wel een mooie bos manen.
En alweer een nieuw topic!!! @ Linsey, mooie springfoto zeg! @ Kawi, hij ziet dr goed uit, wat een bos met haar, prachtig. @ Yvank, mooie shoot, vind dat je een aansprekende haf heb met een prachtig achterbeentje.