Ik rijd mee in t L1! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We hebben gewoon 2 dikke bekers mee naar huis 3 linten een medaille en kadobonnen hihi we zijn goed verwend gisteren. Merel liep ook echt fijn!! De rest is ook bekend maar ik zal niet voor mijn beurt praten
. Merel en ik mogen dus naar den bosch
. Gaan jullie ook met paard naar den bosch? ik zal je trouwens snel weer even mailen!
Voor Richelle!!! De topcombi!
En je bent echt mijn grote voorbeeld hoor!
Ben er nog steeds helemaal hyper van!
Sita_ schreef:Voor Richelle!!! De topcombi!
![]()
En je bent echt mijn grote voorbeeld hoor!
Wij zijn idd ook door naar Den Bosch..Ben er nog steeds helemaal hyper van!
nu wor ik verlegen hoor
en nu gaan we samen nog knallen op de keuring he siet door met bestgaand voor de NT.
Zie je wel!
Erg lief dat je me wilt helpen dan als je tijd hebt! We zijn er met 3 paarden dan, dat is wel een boel voor zo een newbee als ik.. Hahah..
Ook wij nemen weer drie paarden meer naar de CK dit jaar, Tirza, Velina en Monica. We hebben er weer zin in! Mo gaat ook mee naar de Nationale om een M2 proefje te rijden, en hoop dat ik haar ook kan plaatsen voor het bestgaande. Maar we hebben pittige concurrentie, leuk!!
En alle selectierijders krijgen hierover nog bericht
.
Btw, ik ben trouwens helemaal over, dus we moeten gauw eens buurten! 

Wij doen ook mee met de bestgaand selectie, verwacht er niet veel van, maar we doen gewoon ons best..
Formulier voor de keuring gaat richting het Kvth zelf, en voor de dressuur/bestgaandrubrieken via ons. Daar krijg je dan nog een formulier voor en bericht van hoe of wat precies.
Maar je komt dus gelukkig wel op de keuring
maessie schreef:Richelle: Je kunt Merel gerust opgeven hoorFormulier voor de keuring gaat richting het Kvth zelf, en voor de dressuur/bestgaandrubrieken via ons. Daar krijg je dan nog een formulier voor en bericht van hoe of wat precies.
Mooie dat Merci en Merle ook meekomen! Ow en ook hier vast wel een paar handjes over op de keuring![]()
@Sita: Ja je had de boel mooi in rep en roer hihiMaar je komt dus gelukkig wel op de keuring
![]()
Word weer een leuke keuring dit jaar! Ongeveer net zoveel als afgelopen jaar, en veel kwaliteit! Houd de spanning er mooi in!
wat een vragen heb ik he
maar nu weet ik precies hoe en wat haha