Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jomaro schreef:
Maron 29 oktober gewogen 580 kg!!
Omvang achter zijn voorbenen 198 cm.
Boommaat ? zadelmaker heeft speciaal een boom erin gezet denk 40. De paarse van wintec passen niet en die zijn dacht ik 35,36,37.
We hebben een groot obesitas probleem al jaren. Komen van de 640 kg af is een tijdje 520 kg geweest maar helaas de kilo's vliegen er weer aan.
Wat eet meneer:
5 x graszaadhooi in een fijnmazig net per dag. Is ongeveer 8 kg.
400 gram verdeeld over 3 voerbeurten subli pony brok.
verder niets staat 24/7 buiten in een paddock.
Beweging:
Mits het niet met bakken naar beneden komt rijden of longeren we elke dag,
Foto van een slanke maron zijn er helaas nog niet!
Gouden tip welkom.
Sjemira schreef:@Mieperdepiep:
Jeetje dat is idd omgedraaid, waar dus haast geen suikers inzitten en ze dan veel zou mogen hebben is wat ik Azkaban voer: Pavo's Natures best. anders google hier even op.
Faringo schreef:Storm van mij behoord ook tot de categorie overgewicht. Hij is nu op dieet want er moet echt even iets af. Hij is al wel maanden stabiel, maar wel te zwaar. Hij heeft iedere dag beweging, maar de afgelopen 6 maanden 24x7 in de wei maakte wel dat hij niet af viel. Hij staat nu weer meer binnen. Staat op vlas, krijgt 3 tot 4 keer per dag hooi en een handje brok voor het idee. Verder heeft hij een himalaysteen en that's it. Ik hoop dus dat er nu wat kilo's af gaan.