Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rikkybergy schreef:Lukt het jongens. Een printscreen is heel makkelijk te veranderen hoor. Ik ben ook niet dom.
Chasey schreef:Meiden ik ga ook proberen te taxeren, maar hecht er niet te veel waarde aan, want ik ben wat taxeren betreft een leek hoor.
Lilian van de Hooge Woerd,
mooie leeftijd, ziet er leuk uit, kan zo te zien mooi lopen, jammer van het luchtzuigen... marrehhh nobody is perfect he?!
€1450,-
Angel,
Mooie leeftijd, Ziet er goed uit, jammer van beetje zomer eczeem.
€1400,-
Terra,
Mooie haf, mooie leeftijd,
1500,-
Nogmaals kan best zijn dat ik bij iedere haf te laag zit, maar durf niet zo hoog te taxeren in deze tijd![]()
Nessie schreef:Dream: 1700 euro, goed aan de maat, ik weet niet of ze winstpunten heeft in dressuur én springen, dan gaat de waarde omhoog naar 1800 voor allround.
Laurian: 1800 euro, goed aan de maat, L1 startgerechtigd maar nog niet uitgebracht (met winst)?
Soraya: 1200 euro, leuke pony, maar 13 jaar en nog geen sportprestaties verlaagt de waarde, heeft ze papier (Nrps) ? Dan schat ik haar op 1300 euro.
Kyra: 1550 euro, klein van maat, nog geen officiele sportprestaties, maar wel allround aangelegd.
Akito: 2400 euro, M dressuur, goede sportprestaties, kan hij ook springen? Zo te zien niet officieel daarin uitgebracht. Wanneer hij ook B springen tussen de paarden is zou ik hem schatten op 3000 euro voor allround.
Jits: 1500 euro, Allround leuk aangelegd zo te zien, M1 dressuur geweest, maar wel wat ouder en heel erg klein.
Terra: 1600 euro, Modern van type, allround aangelegd, zie alleen geen stokmaat.
Angel: 1400 euro, geen sportprestaties, kleine maat maar wel een leuke pony om te zien
Lilian: 1200 euro, modern type, nog niet uitgebracht maar wel springaanleg, luchtzuigen is een groot minpunt waarop mijn prijs ook grotendeels is gebaseerd
Madelaine: 3000 euro, allround sportprestaties, merrie, niet zeer ruim aan de maat. (Jammer dat er geen foto's bijstaan van dressuur/springen want of ze het echt waard is wordt mede daardoor wel bepaald)