voor de voorselectie stuurt de provincie alle leden en brief met data enzo teminste wij krijgen hem altijd van de afdeling Groningen (die maken er een aparte dag van)
Beetje jammer dat de data net in de vakantie valt! maar ik ben benieuwd wanneer de voorselecties zijn... Hopelijk kan ik dan weer rijden.. Anders gaat mijn moeder haar maar lekker starten! Ermelo vind ik ook altijd een slag apart hoor!
Ladyspot
Geplaatst: 20-12-11 19:44
Wij hebben drie selectiedagen, de eerste hebben we al gehad op 29 november, de volgende is 22 januari en de derde is 12 maart en dan degene met de hoogste punten over twee wedstrijden kunnen door naar den bosch (en dan ligt het eraan hoeveel er mogen naar den bosch per klasse)
data limburg zij n ook bekend... maar zal Den Bosch en Ermelo alletwee meerijden.... Huwelijksreis is uitgesteld tot na Ermelo... we trouwen nl de 10 Aug... hihi... extra feestje
Ermelo vindt ik wel heel leuk maar is denk ik een beetje teveel van goede om 2 weekenden achter elkaar naar een groot evenement te gaan. Ze is dan immers nog maar 4.
ja dat is ook veel, zeker voor jonge paarden, ik start zowiezo altijd alleen de dressuur en bestgaand, misschien dat we komend jaar een merrie voor de keuring hebben..... maar ik heb er 5 waar ik mee start, dus kan goed verdelen
Ik heb er 2 maar 1 merrie heeft als de selecties zijn net 2 weken een veulen dus die kan ik dan niet starten natuurlijk. Die zou eventueel wel mee naar Ermelo kunnen maargoed weet niet hoeveel puf we nog hebben om als we goed en wel thuis zijn van den bosch nog weer naar ermelo te gaan.