Die van mij kan er wel wat van iig, maar dat stelt baasje niet altijd op prijs
Maar ondertussen is hij ook ontzettend leuk hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hahaha
) kinel schreef:de mijne is erg lief, zeer alert, een eigen willetje dat het nog wel eens botst met mijn willetje en vooral; ze ziet af en toe spoken die er niet zijn.
want je weet maar nooit wanneer er een familie bak of park kabouters op duiken en dan, dan schiet je met 4 benen de lucht in en ren je heel hard de andere kant op en denk maar niet dat je dan nog in de buurt van " de plek des onheils" komt

) maar is goed berijdbaar, alleen buiten is ze veel te angstig, dat is niet uit eigenwijsheid maar uit hyperheid.
Maar na dat gehuppel zet hij zijn energie om in nog harder werken. Op ander terrein kan hij wel wat draken, maar dat is meer hinniken en op veel letten behalve mij

Ik moet zeggen, mijn eigen Haf kan een draak zijn, heeft altijd honger, is een beetje lomp en ontzettend slim, maar hij is vooral verschrikkelijk lief, braaf, meewerkend en betrouwbaar. Wat de eigenwijsheid betreft : soms moet je een keer streng zijn, maar ik vind dat je er vooral de humor van in moet kunnen zien. Haflingers zijn speels en houden van grapjes, dus daar moet je ook op een speelse manier mee om kunnen gaan en de lol ervan inzien. Eigenlijk alles wat ik in een paard zoek in-1, helemaal top ! Met rijden comfortabel, niet te groot, lekker relaxt, bomproof, kindvriendelijk... En eigenlijk zie je die eigenschappen bij de meeste Hafjes wel terug. Tja, ik ben een grote Haflingerfan !
in 1 woord kom eens testen
Freya schreef:kinel schreef:de mijne is erg lief, zeer alert, een eigen willetje dat het nog wel eens botst met mijn willetje en vooral; ze ziet af en toe spoken die er niet zijn.
Die spoken, zoals wij ze noemen " Bak kabouters met paarse krokodillen als huisdieren " komt me heel erg bekend voor. Er is zelfs een familie " park kabouters" ben er alleen nog niet achter welke kleur krokodillen zij als huisdier hebben![]()
want je weet maar nooit wanneer er een familie bak of park kabouters op duiken en dan, dan schiet je met 4 benen de lucht in en ren je heel hard de andere kant op en denk maar niet dat je dan nog in de buurt van " de plek des onheils" komt
![]()
Lekker der zin doordrijven.