Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Franka1986 schreef:Jammer dat je niks gehoord heb echt niet netjes... Zach aan de Foto al dat deze haflinger in Haghorst staat. Dacht destijds ook dat mijn droom haflinger daar stond XD viel behoorlijk tegen was wel mooi maar ze vragen daar gigantische achterlijke prijzennu ben ik best bereid om er veel voor te betalen als ik hem helemaal het einde vond maar ik voelde het niet voor hem, en had nog een een andere haflinger op het oog via MP en bij haar had ik gelijk die is het
.
Wel fijn dat je ze daar op proef kan nemen kan je ze nog even laten keuren voordat je ze aanschafwant ik denk dat er best wel paardjes met gebreken staan want ze keuren ze daar natuurlijk niet als ze de paarden binnen halen wat ik ook wel begrijp het is toch een handelstal.
Logic schreef:Franka1986 schreef:Jammer dat je niks gehoord heb echt niet netjes... Zach aan de Foto al dat deze haflinger in Haghorst staat. Dacht destijds ook dat mijn droom haflinger daar stond XD viel behoorlijk tegen was wel mooi maar ze vragen daar gigantische achterlijke prijzennu ben ik best bereid om er veel voor te betalen als ik hem helemaal het einde vond maar ik voelde het niet voor hem, en had nog een een andere haflinger op het oog via MP en bij haar had ik gelijk die is het
.
Wel fijn dat je ze daar op proef kan nemen kan je ze nog even laten keuren voordat je ze aanschafwant ik denk dat er best wel paardjes met gebreken staan want ze keuren ze daar natuurlijk niet als ze de paarden binnen halen wat ik ook wel begrijp het is toch een handelstal.
In het topic over deze stal, staat dat ze inmiddels terug gebeld is, maar dat ze zelf die oproep gemist heeft.