leuke pony hoor! oog mij meer als haf dan als arabier op die foto, (zou meer foto's moeten zien denk ik) is het niet een haflo-arabier dan zou het logisch zijn allemaal.
Mijn haflinger heeft ook een paspoort vanuit het NRPS. Ouders zijn onbekend, dus KVTH lukt niet. NRPS was denk ik het goedkoopste toen. Dat was voor ik hem kocht in ieder geval. Keuringen zijn niet mogelijk, maar dat maakt verder niet uit.
janouk
Blogger
Geplaatst: 20-06-11 06:51
Hoe weet je dat hij wedstrijden heeft gelopen? Officiele wedstrijden? Staat in zijn paspoort een chipnummer? Dan kan je dat chipnummer opzoeken welk paard daarbij hoort. Daar vind je dan het levensnummer van het paard. Met dat nummer kan je bij de KNHS opvragen hoe je paard in de wedstrijden gelopen heeft; hoeveel winstpunten hij gehaald heeft in welke tak van sport.
Als de ouders niet bekend zijn, kan je Haflinger niet ingeschreven in het haflingerstamboek KVTH en kan je niet deelnemen aan keuringen georganiseerd door het stamboek.
Als hij op een Haflinger lijkt, kan je wel deelnemen aan Haflingerwedstrijden georganiseerd door de Aangespannen Haflinger. www.deaangespannenhaflinger.nl.
Dat hij wedstrijden heeft gelopen werd mij verteld door de mensen waar ik hem van kocht. in het paspoort staat zijn levensnummer en transponder nummer. Hij lijkt gewoon op een haflinger, zoals eerder gezegd en te zien in mijn profiel.