MariekeB schreef:Heb jij gewoon hoffmeijer gebeld om een stal te regelen ?
Op de keurings dag heb ik gevraagd of er boxen vrij waren en dat was het geval.
Breng jij je haflinger veulen zelf voor ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
edelgold schreef:Wij komen met twee veulens en een merrie.
En misschien schrijven we onze oudste merrie ook in,maar zij heeft al een hele keuringscarriere met goede resultaten. behaald.
De haflingers moeten er wel super voorstaan ,en we hopen dat ze zich goed laten zien.
jesme schreef:DDW1190 schreef:Is er ook nog bestgaande? omdat de andere regio's dat wel hebben?
Nee, dat wordt bij voldoende deelname op een andere dag georganiseerd.
In Overijssel is er helaas wat weinig deelname op dit vlak. Wel druk bezochte keuring en veelal uitloop heeft (meende ik) de organisatie deze keuze doen maken.
!
MariekeB schreef:Pff thuis. Volgens mij heb ik je niet gezien @edelgold jammer. Had mijn handen vol aan mijn monsters. Was je tevreden ?
Hello liet zich helaas niet zo goed zien. Stond goed genoeg in het type, mooie voorhand maar te zwaar middendeel en steil achter. 2e premie.
Om mijn dag wat op te vrolijken, Hillie nog maar even bijgeschreven , en die maakte echt alles goed door 5 jaar en ouder te winnen. Had ik niet verwacht dat een zogende merrie dat zou redden dus ik was echt heel blij verrast. Nu heel erg in bad , lekker bijkomen en morgenochtend op vakantie.

Ik ben ook stuk
Mietjes zijn we!