Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maeve schreef:Breghje schreef:Hoofden bij Jezus, ruggen in China en boos zijn op de jury dat er navenant punten gegeven wordt...
![]()
Zijn de eigenaars van fjorden/hafs met dit soort houdingen nou ook bozer dan die met KWPN-ers, als ze weinig punten krijgen?
zaartje1 schreef:kijk dat wou ik horen en wat doe jij dan als je ze och hoord wat een lomp ding die kan dat niet,moet dat nog springen ook?wat een lelijkerd.
Haf_Kadans schreef:Aan het begin baalde ik ook wel even, maar ik ben dan gewoon trots op hem en hij had nog winst ook die wedstrijd. En 1 meisje zag je wel kijken (die zei het ook) wat kom je doen met die pony. Gewoon niets van aantrekken en lekker voor jezelf rijden.
zaartje1 schreef:wat is dat tegen woordig toch dat de haflinger niet gewardeerd wordt.![]()
ligt het nu aan mij of nemen ze ze niet serieus.
wij lopen regelmatig tegen deze lamp op.![]()
zelfs op wedstrijd zie je aan de punten van de jury dat ze ze niet sirieus nemen,zelfs de gezichts uitdrukking zegt al genoeg als je de ring in stapt je zou toch al bijna afhaken dan.
snappen ze dan gewoon de haf niet of is dit jaloesie