Ik zou ook 1500euro voor de 2 aanhouden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:Ik vind jullie allemaal te hoog met je prijs, we hebben het hier over 2 groene, "ouderwetse" Haflingers... ik zou er echt geen cent meer aan uitgeven dan 300-400 per paard.
VivaLaVida schreef:nee, het hoefbeen zit IN de hoef en klinisch is geen fotos maken.....
zou je dan ook nog fotos moeten laten maken. maar dan ben je nog meer kwijt...
ik zou 1200 voor de 2 bieden.
ik ben ook benieuwd naar fotos, je hebt dik en dik... haflingers worden van lucht al dik, maar het is er vaak wel af te trainen. (jammer genoeg neemt bijna niemand daar de tijd en moeite voor)
VivaLaVida schreef:600 per stuk is dat..
waar zie jij dat de benen krom zijn gaan staan dan?
enne... een week skelet?
Als je die hafs op een kaal weiland zet met hooi, elke dag goed beweging geeft (beetje opbouwen natuurlijk) heb je er misschien wel een heel mooi tweespan aan.........?
paardrijmiep schreef:nou door hun overgewicht, staan ze wat raar op de hoeven,
tamary schreef:VivaLaVida schreef:600 per stuk is dat..
waar zie jij dat de benen krom zijn gaan staan dan?
enne... een week skelet?
Als je die hafs op een kaal weiland zet met hooi, elke dag goed beweging geeft (beetje opbouwen natuurlijk) heb je er misschien wel een heel mooi tweespan aan.........?paardrijmiep schreef:nou door hun overgewicht, staan ze wat raar op de hoeven,
Vraag is dan hoe lang ze al zoveel te dik zijn, jong skelet misvormt vrij makkelijk door overbelasting. En aangezien ts aangeeft ong. 300kg overgewicht.
paardrijmiep schreef:Ik zit er zwaar over na te denken om ze te laten staan!
aangezien ik ze wel onder het zadel wil gaan rijden!
En ik zal er een dierenarts etc naar laten kyken!
en ts de paarden voor een prikkie wil hebben en dat probeert te bereiken door aan te slingeren wat ze allemaal wel niet mankeren. Als ze zo veel mankeren, kun je ze dus beter idd laten staan.[/quote]Citaat: