ik ga vandaag weer is proberen op tijd te gaan slapen dus nu richting bedje hihi tot morgen allemaal
xelle
Geplaatst: 25-04-11 22:27
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeah nieuw topic!
Vandaag naar Hexel on Wheels geweest, was super gezellig.
Baileysdream
Geplaatst: 25-04-11 22:55
Rosemarin schreef:
oke doe maar ben benieuwd wat is het beste om de manen goed wit mee te houden ik hoorde groene zeep?
ik gebruik gewoon manenshampoo en 2 flessen mensenshampoo elke dag van volgens mij andrelon of blondshampoo! ik heb eigenlijk best veel shampoos.. zal morgen even in me kast kijken welke allemaal! oja en prinsessenshampoo voor der voorpluk dat prikt niet in de ogen en ruikt naar AARDBEI!
Shampoo's die ik gebruik zijn groene zeep, zilvershampoo voor het lichaam palmolieve glans cavalcura jeukstillende shampoo van dat blauwe is dat super spul en baby shampoo
Ik net weer blokuur gelest en vrijdag weer. Na vrijdag heb ik er 10 uur opzitten. Les ging goed. Alleen kijken wordt er nu ingestampt, dat vergeet ik wel is bij zijstraatjes.
Ja, de rem was alleen een beetje stuk... dus we hebben er maar 3 kwartier over gedaan ipv ruim een uur
horsii
Geplaatst: 26-04-11 10:28
ahah bij peeps was de rem zondag ook even stuk Ze ging niet in rengalop ofzo gewoon in handgalopje, maar wou niet meer stoppen aaha. En kyra er maar achteraan rennen