Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik begin nu eerst met de basisdingen vastzetten en hoeven krabben is hij ook niet echt gewend. Meelopen gaat wel redelijk maar ik wil hem mbv vrijheidsdressuur en grondwerk vanaf de grond al het meeste aanleren. En dan over een paar maanden aan de longe en van de zomer er misschien voor het eerst op. Hij wordt begin maart al 3 dus dat is op zich wel fijn. Ik heb er zin in!!

veel plezier met je paardje!
. De grootvader van mijn haflingermerrie is Magister en waarschijnlijk komt er dit jaar een beeb in haar buik te groeien van Allacher. Dus stiekem worden ze dan familie

. Behalve als ze daar het echt geen goede match gaan vinden en met een leuker voorstel komen! Oja, misschien moet ik me ook maar eens aanmelden bij jullie HK over sporteflingers, de mijne is er toch echt 1 (alleen ik nog niet helemaal
) 
Ine23 schreef:Wat is ie leuk. De grootvader van mijn haflingermerrie is Magister en waarschijnlijk komt er dit jaar een beeb in haar buik te groeien van Allacher. Dus stiekem worden ze dan familie
Lees het tegen die tijd vast wel hier opt forum. 
xamberr schreef:wat een mooierd
de mijne wordt zondag gebracht ook bijna 3 jaar oud!

Hij denkt dat ie nog steeds hengst is.