Nessie schreef:Ik denk dat ik bijna zeker wel weer komAlleen komen de foto's van de crosstrainingen van vorig jaar nog online??
ooohhh.... de foto's... die moet ik inderdaad nog online zetten. Ga ik mee aan de gang.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mistymuis schreef:Ik doe ook mee,
Kan zijn dat ik niet goed gelezen heb maar wat is dat dressuur op 3 juni?
en als je geen startkaart hebt kun je ook geen coupons sturen toch?
DDW1190 schreef:okee dus als je beide dagen meedoet, moet/mag je maximaal 4 (dressuur)coupons opsturen toch?
En is het handiger om een briefje bij de coupons te sturen over de stalling e.d.
of regelt iemand anders dat?
MichelR schreef:lucky16 schreef:Lijkt me leuk! Hoeveel haflingers komen er meestal?
Vorig jaar was ons eerste weekendeditie en toen waren er 60 combinaties (toernooi was toen nog redelijk onbekend)
Haf_Kadans schreef:Ik wil mij graag opgeven maar kom er niet uit hoe..
Carolien007 schreef:Hoi Michel,
zou je misschien nog uitleg willen geven over de cross? Zijn de trainingsdata al bekend, en wat wordt onder beginnend en wat onder gevorderd verstaan met de corss?
guuuusje schreef:Kun je ook gewoon 1 dag komen en dan 2 (officiele) dressuurproeven rijden? en is er ook springen (waarvan de punten meetellen voor knhs)?![]()
Ik snap het niet helemaalen het is best ver weg maar ik zou wel graag willen komen!
HaffieIngrid schreef:hoi,
hoe moet je je opgeven voor de dingen buiten de dressuur om, want die kan je gewoon dmv coupons opgeven, dus springen of buitenrit?
zijn de dressuurproeven alleen op zand of ook op gras?
ik snap de prijzen van de stalling ook nog niet helemaal, wat kost het als ik er van vrijdagmiddag tot zondagavond ben en dan dus ook 2 paarden wil stallen, er staan namelijk wel prijzen bij maar alleen voor overdag of s nachts of overdag en s nachts?
En las ik goed dat je ook eigen tent mee kan nemen?
best veel vragen:p maar heb nog een erg groene pony die ik mee wil nemen, dus ben nog heel erg aan het twijfelen, want het lijkt me echt gaaf om te doen.