haha jaa ik ook. word ook gelijk mijn eerste keer crossen, ben nu al aan het oefenen met water en de conditie.
Carolien007
Geplaatst: 06-02-11 10:33
Lottjxx schreef:
Ja, hè, vond ik ook al. Maar een paardenvierdaagse is ook leuk, toch!
Klopt is ook erg leuk hoor, maar er zijn nu net dit jaar veel leuke wedstrijden voor en na die we er voor laten schieten. Dus duimen dat deze wedstrijd dit jaar een succes wordt en dan volgends jaar ook weer gehouden wordt
Chann_
Geplaatst: 08-05-11 21:18
pfoeh, komt nu toch wel dichtbij. heb het geld overgemaakt dus het is nu definitief moet toch maar eens aan mijn bodyprotector gaan wennen, wat een onding
Wolder mag mee inderdaad Bedankt Voor hem de 1e kennismaking met de cross. (Nouja we hebben wel wat geoefend maar geen echte crosshindernissen)
Unleash
Geplaatst: 10-05-11 10:58
Doen jullie allemaal stiften onder met de crosstraining? Ik heb geen ijzers, maar als het niet nat of modderig is, maakt dat verder toch niet veel uit hoop ik? Ik neem aan dat ik met de cross toch niet gek hoog ga springen..
Wolder heeft ijzers dus waarschijnlijk wel, het ligt wel wat aan het weer, bij lange droogte loopt hij er niet lekker mee. Goldy heeft geen ijzers en dan cross ik altijd met 'blote voeten' , heeft nooit problemen opgelevert ook niet met hogere sprongen
Ik ben er wel maar doe helaas niet meer mee. Ben van de week onder Hollie terecht gekomen en zit nu met mijn enkel in het gips. Dus Helaas Pindakaas geen crosstraining en springwedstrijd voor mij!!
ik ben om 15.30 bij de cross, moet je daarvoor losgereden zijn met je paard? dat verschilt nog wel eens per les namenlijk. wij hebben er zin in!
Zidore
Geplaatst: 05-06-11 13:30
oeeh die foto's ziet er leuk uit (die boom lijkt me pittig en die krokodil is echt grappig, moeten ze ook over die koeien en schapen heen?? ) kan je ook gewoon komen kijken of kost dat ook geld?
ik zit bij jou Nessie Ja het is ook 12 Lisa, de 19e was er dressuur in Ruurlo, misschien hebben ze zich vergist? het was mij niet opgevallen. weet iemand of je voor de cross nog moet losrijden? anders moet ik wat eerder komen.
Ik zit in de groep van 14:20, voor mij maakt het niet uit hoelaat ik zit. 's Ochtends eerst springen, en we hebben 2 stallen dus paardjes kunnen lekker op stal staan. Heb al 2 mensen die meewillen foto's maken en heb er heel veel zin in!
Hmm ik weet het niet of je moet losrijden, ben ik ook wel benieuwd naar.