Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hollie schreef:Ik zit nu op Cran Canari,
Maar had gisteren 2 afmeldingen, zodra ik thuis ben zal ik de mensen van de wachtlijst mailen.
Dus er krijgen volgende week nog wat mensen bericht dat ze toch kunnen starten als ze willen.
@ Chann bij jout twijfel ik of je er net wel of net niet bij zit.
Ik zal je volgende week dinsdag of woensdag even mailen, maar blijf in elk geval trainen want de kans is wel groot dat je nog kan starten, er komen altijd wat afmeldingen
?
(was al ff niet op bokt geweest en zie ineens dit topic)
)

ben benieuwd ik ga voor het eerst de proeven even weer doornemen, we zien wel waar het schip strand! hollie schreef:Heb er onwijs veel zin en ben benieuwd hoe we het gaan doen, heb na 12 Dec niet meer gestart.
Dus we zullen zien.
(en heeft ook de training tussendoor nog een paar weken 'stil gelegen' als in abe wou even niet meer maar na rustig aan doen heeft hij de smaak sinds 2/3 weken weer helemaal te pakken) hollie schreef:Nou laura dat wordt wat morgen.
Ik ga zo naar huis paard rijden en wassen, en dan vanmiddag nog even trouwjurken passen.
En dan morgen rond 8 uur in de auto op weg naar Gorssel.
Heb er wel weer onwijs veel zin in.
(ik vond het al leuk om een gale jurk uit te zoeken laat staan als je een trouwjurk zal zijn)
daar gaan we van uit! heb al een voorlezen geregeld via het forum
omdat mams nog griep heeft, hoop alleen dat m'n vader niet ook ziek gaat worden vannacht want dat heb ik geen vervoer
maar dat gaat gewoon niet gebeuren! (positief blijven
)
en van de week ook al 30 min op zijn tuig en 20 min op mijn laarzen, mischien moet ik het eens beter bij houden i.p.v. alleen voor wedsrijden. Dan zou het een stuk minder werk zijn

haha! hij schoot een paar keer weg in de galop en eindigde bijna over een hekje heen, haha daarbij had ik 171 punten.. de 2e proef ging stukken beter en daar had ik 191 punten en een eerste plek! het was weer een hele leuke ervaring voor ons beiden en vond het super gezellig en een leuke sfeer!