vond het een geslaagde avond. ilona heeft met haar jonge pony (4 jaar en een half jaar onder het zadel) het super gedaan. vond diegene die de clinic gaf ook heel duidelijk uitleg en begeleide alles heel netjes.
groetjes
_Bitje_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-10 00:30
hier een paar fotos helaas geen actie spring fotos.
maar over het algemeen vond ik dat beautje het voor zijn 4e keer springen en 4 jarige leeftijd netjes deed.
daar ga ik dus effe echt NIET overheen
was dat
ons clinic groepje
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 21-11-10 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt
_Bitje_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-10 00:32
malibu1983 schreef:
vond het een geslaagde avond. ilona heeft met haar jonge pony (4 jaar en een half jaar onder het zadel) het super gedaan. vond diegene die de clinic gaf ook heel duidelijk uitleg en begeleide alles heel netjes.
groetjes
vond ik ook
Mando
Geplaatst: 21-11-10 08:47
Ahh leuke foto's Bitje. Gniffel, ...die foto van Mando naar Beau toe.. geweldig.
Meid je heb super je best gedaan hij vond het gewoon nog heeel erg spannend.
Ik had echt niet verwacht dat Doos zou springen maar het viel me echt niet tegen. Als ik zo keek op het filmpje dat ik had, dan viel het echt wel mee.
Ik was er ook te kijken! Assiejlover is een vriendin van me dus die moesten we natuurlijk even supporteren. Vond het zelf leuker om de tweede groep te zien omdat die wat meer sprongen, maar ook de eerste hebben goed hun best gedaan hoor. Leuk om te zien!
vjeerland
Geplaatst: 21-11-10 22:54
Ik heb gister in de 1ste groep gereden of beter gezegt gecrosst Ik vond het heel leuk en erg leerzaam en uiteindelijk ook die enge sloot gesprongen
Er was wel iemand foto's aan het maken.. Heb al paar keer op de site gekeken maar staat niks op.. Ben ook erg benieuwd naar de foto's.. (ik stond als groom achterop de koets bij Willem, 2e groep, met men clinic)
ps, @vjeerland, was jij dat die met die 5jarige met een rotgang de bak door ging?