Wat leuk, hopelijk zijn wij er dit jaar ook bij.(1e keer) Even kijken hoe alles loopt. Merrie verwacht begin april een veulen maar moet geen probleem zijn(gewoon mee, oud genoeg dan).
Als ik niet op vakantie ben ben ik er absoluut bij!
Anoniem
Geplaatst: 02-11-10 21:23
blizzart schreef:
ik wil best wel mee doen ze is 16 jaar maar dan 17 jaar het is wel een oudenweste wel wat stevige tiepen wat doen je dan almaal op zon dag
Leeftijd maakt toch niet uit , alles doorgaat neem ik mijn op dat moment 18 jarige haflinger ook mee. Je kan die dag , dressuur, springen , bestgaand , vaardigheid en parade doen en de zondag buitenrit of cross
blizzart
Geplaatst: 02-11-10 21:43
is het erg als je een stevige haflinger hebt ik zal wel mee willen doen daar lijk mijn heel erg leuk met al die haflinger wat is bestgaand , vaardigheid
Laatst bijgewerkt door blizzart op 02-11-10 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook een brede stevige haf, maar wel van plan mee te doen hoor. zijn ook gewoon haffies toch, zullen er genoeg van zijn Maar eerst maar si kijken hoe alles verloopt met de dracht en veulen.
Ehm dat is al verteld toch Blizzart? Je kunt verschillende dingen doen. Zo is er dressuur, springen, bestgaand, vaardigheid, cross. En buiten het programma om wordt er een buitenrit georganiseerd bijvoorbeeld. Volgens mij zijn er nog wel meer dingen te doen, maar als je gewoon de website van DAH in de gaten houd komt er vanzelf meer informatie op te staan.