mijn hafje 13 of 21

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: mijn hafje 13 of 21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:02

ik vind dat ie niet 13 lijkt, maar sommige paarden lijken ook gewoon wat ouder, dus kan ik eigenlijk niet zo veel over zeggen..
maar vind m ouder lijken als mijn verzorg pony, en die is 18..
maarja, elk paard is anders he, dus ik zou idd er een andere tandarts bij halen, en kijken wat die zegt.
aan de tanden kan je het t beste zien, dus denk dat die het het beste weten..

Samanthaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 16:16

zijn paspoort klopt van geen kant zelf naam en geboorte datum maand en dag dan mogen verzinnen en blablabla..

vorige eigenaar sla mij maar dood ik weet het niet ik ben al 8 jaar aan het zoeken niemand kent hem..

de foto's zijn inderdaad moeilijk want die foto's zijn uit een periode dat hij lange tijd heeft stil gestaan door een blessure ..

en volgens tandarts heeft hij iets gehad met zijn kaak waardoor het dus moeilijk te zien was maar hij had een bepaald streepje ofzo die naar de 14de jaar weg ging en die had hij nog. duss...

ik weet het niet meer hoor

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:18

hmm 13 of 21 kun je niet echt zien op een foto hoor.
Het is in iedergeval een wat zwaarder gebouwde haflinger.
Misschien een gekke vraag heeft hij of zij al wat grijze haren op het voorhoofd zitten? ( witgrijs van ouderdom? of in de sokken bijvoorbeeld?) en heb je geen foto van zijn tanden stand?

Is je pony ook pas gechipt toen jij hem kocht?