@Kiimm Kijk snel op de site!!! Ik zag staan dat een hele groep zich heeft uitgeschreven voor de 19de!!! http://www.htc-competitie.nl/
horselover7
Geplaatst: 28-11-10 20:52
hé waarom lees ik dit nou weer zo laat. had graag mee gedaan
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-10 20:53
Danielle jij ook gefeliciteerd!!! Super punten Ik ben trots op onze haffies
Kiim
Geplaatst: 28-11-10 20:54
Oo mooi! Dan ben ik de 19e ook aanwezig
DanielleLau Proficiat met je 1e plek!!
Ik word nog eens wat wijzer hier, ben al geen laatste 1e of 2e
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-10 20:56
De 3,4 en 5e plaats hadden 186 punten! Alleen ik weet echt niet of die er allemaal waren!!!
DanielleLau
Geplaatst: 28-11-10 21:10
Dankjewel Doei en Kiim.
Kim: heb jij junioren of senioren gestart??
uitslag: Prijs 1 met 194 Danielle Korsten Prijs 2 met 187 Laura Prijs 3 met 186 Lynsey prijs 4 met 186 Michelle Maaskant prijs 5 met 186 Gitta Welles prijs 6 met 184 Kim Verkuijlen. (Ik geloof dat jij dat was Kim)
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-10 22:50
Goedzo Kim!
Anoniem
Geplaatst: 28-11-10 22:52
Proficiat allemaal!
Weet iemand wanneer&waar de volgende wedstrijd is die je met startkaart kunt rijden?
O nou bedankt! Als dat zo is ben ik super blij . Heeft iemand enig idee of ze die coupon nasturen?
DanielleLau
Geplaatst: 29-11-10 10:34
Nee Kiim, ik denk niet dat ze de coupon nasturen. maar als je na het volgende HTC-concour gaat kun je vragen of ze de coupon meenemen. dan heb je hem alsnog. Jammer dat je eerder bent gegaan. Je bent 6de geworden. Dat is toch de moeite waard om te wachten. Fijn dat het met rijden bij jullie ook zo goed is gegaan, dames. Ik ben nog steeds apentrots. Ook 7 punten voorsprong vanuit nr. 2 netjes hé
Gefeliciteerd Iedereen! Ik zou eigelijk ook meedoen maar ben gestopt met mijn bijrijdhaf. Nu maar wachten tot mijn eigenste zo ver is om mee te gaan! Misschien kom ik wel in Rosmalen foto's maken/
Heb je gelijk in DanielleLau, had dat ook niet verwacht moet ik zeggen . Ben wel benieuwd wat voor punten ik had voor de verzorging, pony zag er echt niet uit. Maar ik vond het echt te koud om te wassen met ijskoud grondwater en haar daarna weer op de wei te gooien.. Zal rien vercammen eens mailen, of moet ik naar iemand anders mailen om dat te vragen?
Idd hele nette punten, ging het voor je gevoel ook zo goed?
Ik had voor de verzorging een 7. Denk dat dit standaard is. De mijne was geschoren, gewassen en strak ingevlochten. Jij misschien een 6 omdat je hem niet gewassen hebt. Ja, je kunt voor vragen altijd rien mailen. Hij stuurt ook vrij snel een reactie terug. Ben wel benieuwt naar je punt. Het losrijden ging heel goed ondanks dat het vrij druk was. Ze was goed nageefelijk en liep lekker ontspannen. Wat normaal op concour niet is. De proef was heel erg op netheid gereden en daar pak je punten mee. Ze was redelijk nageefelijk en liep het proefje netjes.
Ik ben ook van de partij de 19e, zag de startlijst op de site staan. Moet om 5 over 9 starten, als 2e Hoelaat jullie?
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-10 23:53
Er zijn veel inschrijvingen Wij moeten rond 10.30... Ik hoop echt dat het weer mee gaat zitten
Alves is nu echt een bommetje we hebben eergister gereden het begon dansend met zijn staart in de lucht (dat ben ik echt niet van hem gewend!), Uiteindelijk kon ik zijn frisheid goed omzetten in werken en hebben we toch lekker gewerkt.
Hallo, jullie hebben geluk. hahaha ik kan a.s 19 dec. niet starten. Ik moet helaas werken en er kan niet geruild worden. Dus alvast veel sucses en ik hoor wel hoe het gegaan is.
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-10 23:06
Dat is echt balen! Maar jullie hebben nog 3 wedstrijden te gaan (?) dus dat gaat vast wel goed komen
Heey dames, Ik heb vrij kunnen regelen, super hé maar nu gaat het vriezen sneeeuwen en heel glad worden. Ik moet van weert (limburg) afkomen. als het mij te slecht weer is kan ik alsnog niet starten. Dus hopen dat het zondag weer goed is. hier sneeuwt het al. sucses met trainen alvast.
Bij ons is vandaag een overdekte stapmolen aangelegd op stal En gister een overdekte wasplaats met warm water
Mijn moeder heeft alvast aangekondigd dat als de weg glad is zondag dat zij niet de veewagen instapt En ik zelf durf al helemaal niet in de veewagen te rijden...