Ze kan wat nukkig zijn als ze hengstig is, maar ja, het is een merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Ik heb een merrie van Star. Ze is superlief! Ze zal nooit trappen of bijten (ik ken haar al haar hele leven). Rijden vindt ze leuk, liever buiten rijden en springen, maar zelfs nu we nu pas (op haar 15e) de dressuur een beetje oppakken, zie je dat ze zich heel erg concentreert om je te begrijpen en doet ze erg haar best.
Ze kan wat nukkig zijn als ze hengstig is, maar ja, het is een merrie
kim_bjorn schreef:Ik heb een zoon van Strizzi v/d Heksenketel. Hij heeft een mooie ruime draf, heel voorwaarts, is leergierig en niet lui. Een beetje te voorwaarts soms. Hij pikt nieuwe dingen ook snel op. Hij is heel sociaal en gezellig naar mensen en makkelijk met andere paarden.
Wel is hij heel ondeugend en kan behoorlijk dwars en drammerig zijnDaar moet je wel een beetje tegen kunnen, maar ik vind het een geweldig beest
Faringo schreef:kim_bjorn schreef:Ik heb een zoon van Strizzi v/d Heksenketel. Hij heeft een mooie ruime draf, heel voorwaarts, is leergierig en niet lui. Een beetje te voorwaarts soms. Hij pikt nieuwe dingen ook snel op. Hij is heel sociaal en gezellig naar mensen en makkelijk met andere paarden.
Wel is hij heel ondeugend en kan behoorlijk dwars en drammerig zijnDaar moet je wel een beetje tegen kunnen, maar ik vind het een geweldig beest
Echt zo herkenbaar. Die van mij is net zo.
mamendt schreef:Ik heb een 4jarige Allacher merrie...tikkeltje dominant, heel nieuwsgierig, wil graag werken, snel ongeduldig, vlug maar lief en eerlijk in de omgang....en heeft graag veel aandacht die ik haar met veel liefde geef...haha
heidy_wilco schreef:Ik heb een 7 jarige Wreker van de Milt zoon. Heel nieuwschierig, werkt graag voor je, hij kan wel een beetje lui zijn. Zeer lief in omgang, nooit ongeduldig. en erg goede bewegingen