Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) is van 1979, dus 31 jaar
Ze heet Myrtle v/d Heksenketel, loopt nog steeds onder het zadel (lekker door 't bos stappen enzo) en doet dit nog bijzonder goed
Je zou het haar absoluut niet geven, misschien 22 jaar. Strizzi daarintegen zou zo voor 16 doorkunnen, zal wel in de genen zitten
Mijn beste vriendin heeft een kleindochter van haar, die ken ik sinds veulen af aan. De haflingers van de heksenketel ken en rij ik al zo'n 12 jaar, onverwoestbaar zijn ze haha! ashley1 schreef:De haflinger waar ik wel eens op reed (rij nu wel eens op haar zoon (ggk. dekhengst Strizzi v/d heksenketel is zelf 22 geloof ik al, he-le-maal niks van te merken, loopt als een trein en voelt zich nog op en top hengst) is van 1979, dus 31 jaar
Ze heet Myrtle v/d Heksenketel, loopt nog steeds onder het zadel (lekker door 't bos stappen enzo) en doet dit nog bijzonder goed
Je zou het haar absoluut niet geven, misschien 22 jaar. Strizzi daarintegen zou zo voor 16 doorkunnen, zal wel in de genen zitten
Mijn beste vriendin heeft een kleindochter van haar, die ken ik sinds veulen af aan. De haflingers van de heksenketel ken en rij ik al zo'n 12 jaar, onverwoestbaar zijn ze haha!
ashley1 schreef:De haflinger waar ik wel eens op reed (rij nu wel eens op haar zoon (ggk. dekhengst Strizzi v/d heksenketel is zelf 22 geloof ik al, he-le-maal niks van te merken, loopt als een trein en voelt zich nog op en top hengst) is van 1979, dus 31 jaar
Mijn beste vriendin heeft een kleindochter van haar, die ken ik sinds veulen af aan. De haflingers van de heksenketel ken en rij ik al zo'n 12 jaar, onverwoestbaar zijn ze haha!
met dat oud worden...als hij een beetje naar z'n vaders familie trekt 

Mooi he 

, wie weet hoe lang hij het nog volhoud. Zijn baasje is iig realistisch genoeg om te beseffen dat hij nu wel op z´n eindje loopt ... kim_bjorn schreef:ashley1 schreef:De haflinger waar ik wel eens op reed (rij nu wel eens op haar zoon (ggk. dekhengst Strizzi v/d heksenketel is zelf 22 geloof ik al, he-le-maal niks van te merken, loopt als een trein en voelt zich nog op en top hengst) is van 1979, dus 31 jaar
oh ik hoop het echt dat dat zo is![]()
Mijn haffie heeft als vader Strizzi en is 2 weken terug 14 geworden.
Ik heb toen met hem afgesproken dat hij over de 30 zal worden en ik nog ff de tijd heb om een inieminie huisje te vinden met een stukje land waar hij oud kan worden