Oké, dan is het niet de Nando die ik gekend heb denk ik. Die kwam nl uit het zuiden van Limburg, maar wel toevallig! Ook een Nando die nu tegen de 3 jaar aan zou moeten zitten. Ik vind hem wel heel erg mooi trouwens!
Hihi lol, ik wens je veel sleutelplezier. Leuk krijgen we foto´s te zien=
Rosemarin
Geplaatst: 07-06-10 23:32
Haha ik ben blij dat het zo goed gaat hopen dat je snel met hem het bos in kan :p ik ben nu ook zelf van plan als ik weer beter been een haflinger te kopen zulke mooie dieren
@ Bluestar: ja misschien is dat wel leuk wat foto's haha, dank je @ Rosemarin: oke, ja hoop dat je niets ernstigs hebt, beterschap hoor en ja haflingers zijn superrrrrrrrrrr.
haha nee ik was van mijn paard afgevallen en toen had ik een gebroken heup en iets met mijn longen ondertussen is het paard weg en ben ik dus aan het sparen voor een haflinger maar als ik naar die foto's van Nando kijk wil ik zelf ook wel echt een haflinger
Vanavond heeft Esther Nando gereden, helemaal los, ik in het midden van de longeerbak met longeerzweep, ze hebben samen heerlijk gedraaft. Hij reageerde goed op het been, toen ging het hard regenen maar ook dat vond meneertje helemaal niet erg. Oh tijdens het longeren van te voren moest meneer ff laten zien dat ie ook kan bokken hahaha hij kwam wel zeker 10cm van de grond hahahahaha
Nando is nu helemaal zadelmak, we rijden los in de grote rijbak, stap en draf gaan goed, galop vind ie nog moeilijk, pas voor het eerst geprobeerd maar dan gaat meneer bokken hahaha. Ook is hij goed in het uitbreken uit zijn stal, hij heeft alle voerbakken stuk gemaakt en zich helemaal het ommegans gegeten. Dus toen ben ik 's avonds maar met meneer gaan rijden en hij moest 3x poepen hahaha, het is een verschrikkelijk lekker beest. Alleen de DA kan weinig met hem. Hij moest getemperatuurd worden maar meneer wilde dat niet dus hij sloeg werkelijk bijna het licht uit haar ogen. Hmmm vreemd hoor ik kan echt alles met hem doen en mag overal aanzitten. Een paardje met karakter.
Hij is mijn Golden Boy, mijn Nando, ohhhhh wat ben ik trots.