@boortjuh Tinkers zijn ook gaaf, heb ik ook aan gedacht om te kopen!
@savanna Ze had nog niet ehel veel met haar gedaan. Alleen ingereden als het goed is. Ze zij dat ze wel dacht dat ze verkeersmak zou zijn, maar ik denk het niet. Heb vandaag een tijdje naar haar gekeken toen ze op het landje stond naast de weg en ze schrok toen al van een vrachtwagen.
Ik heb nog geen plannen om keuring met haar et lopen, maar wie weet...
@Liin dank je!!
Vandaag weer een dramadag.. af en toe vraag ik me af waar ik aan begonnen ben. Jenny durfte het landje niet af! Ik was alleen dus schiet ook al lekker op.. Het si een smalle doorgang bij ed uitgang en ze durfte in eens niet meer terug! Heb het op de zachte manier geprobeerd, aan de longeerlijn, om ahar wat ruimte te geven, met voer, etc. Ook op de harde manier geprobeerd daarna en toen waren we zo 2 uur verder en was het nog niet gelukt
Ik voelde me meteen zo'n mislukkeling.. En zal je zien dat ze straks zonder problemen mee loopt met de staleigenaresse!
Het hoeven krabben lukt ook al niet. Voor met wat moeite, achter helemaal niet! Ze tilt dan ahar been zo hoog mogelijk op en slaat dan net zo alng naar achter tot ik hem niet meer vast kan houden. Ik dacht dat dit ook zo'n leuk spelletje was om mij uit te proberen de eerste dag, maar bij navraag bij haar vorige baasje vertelde ze dat adt bij haar ook niet lukte.. Lekker dan! Ik akn emzelf wel voor me kop slaan. Heb bij alle pony's die we hebben bekeken de voetjes opgetilt, behalve bij deze. En tja, als een pony is ingereden ga je er toch een beetje van uit dat je ook de hoeven kunt uitkrabben zonder problemen. Was wel aardig geweest als dat er bij gezegt was. Iemand nog tips hiervoor??