Raadselachtig ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 23:34

Oke hier komt het

Hij stond stil voor de drinkbak.. hij springt over de drinkbak, door het gat zodat hij in de stal stond. Hij bleef hangen met zijn achterbenen, eentje is vanzelf losgekomen het andere moesten we even helpen.

Hij stond daar met zijn achterbeen vast, heel serieus draait hij zijn hoofd, voor te zeggen hé ik sta wel vast.

Word dit een super spring haf? of niet? :Y)

Jana_en_Ik

Re: Raadselachtig ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:38

Dat misschien wel... maar misschien toch eens de situatie opnieuw bekijken daar, of het allemaal wel veilig is, want er kunnen helaas ook heel lelijke dingen gebeuren en de benen van je paard zijn kostbaar.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 10:21

Als hij blijft hangen wordt het nog geen super spring haf hoor!
Ik zou juist eerder het tegendeel zeggen!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 10:23

Hmmm.. vreemd dat je hier een grapje van maakt. := Het had ook heel anders af kunnen lopen..

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 11:15

het kon anders lopen maar dat is niet zo, natuurlijk ga ik zijn benen wel in het oog houden dat hij niet gaat manken...

maar het is gewoon stom dat hij die uitweg koos...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 11:18

Stom? Met dat paard achter je aan zou ik die uitweg ook hebben gekozen!
Ik zou er voor zorgen dat hij die uitweg niet nogmaals zou kunnen kiezen. En misschien bedenken waarom dat andere paard hem zo belaagd!

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 11:28

het andere paard belaagd hem omdat hij daar nog maar even staat! ik hoop dat hij slim genoeg is om die uitweg niet meer te kiezen, maar ik kan er niet altijd bij zijn om hem in het oog te houden

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:15

Natuurlijk wordt de stal gemaakt zodat hij die kant niet meer op kan. De weide is 2 hectare dus het veulen kan normaal weglopen maar omdat wij daar waren en appels aan het uitdelen waren, vond de andere merrie het wel leuk om de kleintjes weg te jagen. Het is nu 1 keer gebeurd en we gaan er voor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. We snappen goed genoeg dat het helemaal anders had kunnen lopen maar dat is niet gebeurd en we kunnen de tijd ook niet terug spoelen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:39

Nu vind ik dit nietzo grappig meer, ik hoop dat je dit springen snel onmogelijk maakt... :(

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:07

DaisyDarling schreef:
Nu vind ik dit nietzo grappig meer, ik hoop dat je dit springen snel onmogelijk maakt... :(

Ja want we hebben besloten om de stal af te breken. Dit was echt een ongelukje waar we op de moment zelf niet mee stonden te lachen maar achteraf vonden we het wel speciaal dat hij daar toch door ging.