Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
) 
NHevaVD schreef:Goede antwoorden worden hier eigenlijk al gezegdHeb zelf ook een haflinger, staat dus ook 24/7 buiten en tsja, enorm leergierig en gezellig dier!
Wil er wel even op aanvullen dat Haflingers ook bést succesvolle sportpaarden kunnen zijn, je ziet ze alleen niet zo heel veel
kim_bjorn schreef:sandrina: ja idd, als ik tegen bjorn zeg kusje als ik weg ga, dan krijg ik een soort lief bedoelde kopstoot
aan de andere kant krijg ik ook weer een zachte kroelbeurt door m'n haar, hij kan het best

kim_bjorn schreef:het gemiddelde ligt meestal tussen de 1.43 en 1.48
Die van mij is kleiner, 1.40, maar oogt niet zo
Maar hafs van 1.50 zijn er ook, maar niet zo veel
Zelfs een van 1.55 heb ik eens gezien maar dat is wel heel uitzonderlijk
moet je maar 's in m'n profiel kijken.
Sandrina schreef:Precies; met sober voeden, houd je haflingers gezond.
Kim, mijne is van Musketier en verder Duitse voorouders o.a. Hoferbe. Van moeders kant zit er Amor van Schafferden in. Heel betrouwbaar allemaal. Jammer dat mijn exemplaar wat lomp is uitgevallen, maar wel lief!
Wil d'r voor geen ander ruilen.

Henrieke schreef:Karakter: Eigenwijs?Dol op eten, liefst heeeeele dagen
, lief, aanhankelijk, sterk, slim, soms pittig soms ook erg rustig, over het algemeen redelijk koel in hun koppie, sommigen zijn druk, sommigen erg voorwaarts. Zijn niet gemeen, tenminste vind ik, je kunt er veel mee, dressuren, springen, buitenritten, crossen, endurance, mennen enz.
Maar ook dit geld weer; het is per paard verschillend. De één is de ander niet en het ligt ook nog weer voor een deel aan de eigenaar hoe die er mee om gaat.
Juangi schreef:Haflingers zijn voornamelijk eigenwijs, sterk en erg slim. Kunnen best een sprongetje of proefje rijden maar zijn daar meestal geen sterren in. Ook voor de kar gaat het goed. Zijn verder behoorlijk betrouwbaar.
Is echt een ras wara je van moet houden. Niet echte kinderponys omdat ze sterk kunnen zijn. Ze vervelen nooit! Ik vind ze erg leuk