effe foto bijzoeken hoor!
gevonden!

Maar dat is idd. ook heel gaaf! helaas zakte deze bij mijn pony ook uit, maar was ook niet doorgevlochten, we vonden dat losse staartje wel leuk, miss. als je goed doorvlecht dat het dan al beter blijft zitten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nala26 schreef:oeeooeee...die onderste heeft mijne laatst ook ingehad....
gevonden!
Maar dat is idd. ook heel gaaf! helaas zakte deze bij mijn pony ook uit, maar was ook niet doorgevlochten, we vonden dat losse staartje wel leuk, miss. als je goed doorvlecht dat het dan al beter blijft zitten.
neinie schreef:Nala26 schreef:oeeooeee...die onderste heeft mijne laatst ook ingehad....
gevonden!
Deze is echt prachtig!Zo netjes kan het bij die van mij helaas nooit worden. Die heeft in het midden enorm veel haar en aan de voor en achterkant veel minder en korter. Bovendien heeft hij ook nog zomereczeem, waardoor de 1e 10 cm altijd afgeschuurd worden in de zomer
![]()
Heb jij bij deze vlecht iedere nieuwe pluk eerst een halve slag rondgedraaid, voordat je hem erbij in vlechtte? De 'nieuwe' plukken zijn zo mooi afgescheiden van de rest..
neinie schreef:Dat zijn die van die van mij ook wel, maar ik krijg helaas niet dat effect. Op zich geen slecht idee om die halve slag draaien eens uit te testen. Komende vrijdag gaan we weer op wedstrijd, dus dan maar eens proberen!