Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wiannaber schreef:Asjemenou_ schreef:opstappen en weg rijden. Heb er nu 3 zadelmak gemaakt en doorgereden.
En tel je Winnie dan ook mee? Dan kan je doorgereden gerust weglaten![]()
Niet vervelend bedoeld hoor, maar wel waar! Zag het nl in je profiel staan
Edit: zie nu pas dat het hier om haflingers gaat, nee dus haha!
Tineke90 schreef:wouterpaard schreef:Wat is die van mij een rotbok geweest als ik jullie verhalen lees. Heb wout later gekocht dus was al zadelmak maar weet wel hoe hij is ingereden. Meisje wou het zelf doen, maar bij iedere aanstalten van been geven lag ze er al naast. Dit paar keer geprobeert, instructrice erop zelfde verhaal.... Dus is hij weggebracht waar ze ook het nodige met hem te stellen hebben gehad![]()
Ach en nog heeft die van die rare trekjes.... Zoals ik hier lees als ze al aardig braaf zijn, wil het wel.
mag ik vragen wat de ouders enzo van je haflinger zijn?
Maar daarna was en is hij super te rijden, hij geeft nog wel af en toe een bokje, een sprint of een terechtwijzing voor het geven van een verkeerde hulp maar dat is overkomelijk en hoort bij hem 

) maar zodat ze wel sterker worden
)
.
en vond het nog hardstikke leuk om te doen ook.
, de rem moet even nagekeken worden en we gaan beginnen met stelling..
). Hij kon toen zeg maar ongeveer B niveau lopen en toen ik hem echt aan het werk ging zetten (d.w.z. hij moet in de aanleuning komen lopen etc.) heb ik heel wat keren gevlogen