ja helaas wel ook met de trovan chip schijnt heel veel gerommeld te zijn gelukkig bij ons haffie niet maar we hebben wel een ander chip laten zetten want die trovanchip kon mijn da niet vinden en meneer van het stamboek ook niet.
dus ze heeft er nu twee.
misschien dat we ooit nog contact krijgen met de vorige eigenaar ik weet het niet die hebben we ook niet gezien zij hadden zaar ingeruild voor een ander en de stal cq manege houder had er geen belang bij en wist niet veel over haar ook stond de naam van de vorige eigenaar er niet in alleen van de fokker.
ga wel proberen om een briefje daar heen te sturen maar of het lukt hopen maar.
iemand misschien bekend met dhr norbert van hoecke uit middelburg,belgie.
wij hebben ons haffie ook voor het plezier maar toch willen we er ook uit halen wat er in zit.
dat we haar net hadden zijn we op de keuring in schagen geweest en daar werdt ze 8ste,er had zeker meer in gezeten maar ja omdat we haar net hadden en alles voor haar onbekend was was ze er zenuwachtig,en liep ze ook wat hupserig.
misschien dat het dit jaar beter gaat.
we geven de moet niet op we blijven zoeken en hopen.
wat betreft door fokken nee daar zijn wij ook niet voor gewoon leuk om een veulentje van haar te hebben en dat was het dan,maar wel met een haf natuurlijk en liefst niet uit haar bloedlijn dat lijkt me niet verstandig.
maar we hebben geen haast en het is geen moeten.
voorlopig nog niet eerst maar alles op de rit hebben en wat wedstrijden rijden en dan zien we wel,alles op zijn tijd.