Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daniekjuh schreef:Dan had je misschien eerder na moeten denken voor je allemaal lelijke reacties terug stuurde!!
Iedereen heeft het beste met jou en je veulen voor, dus moet je hem gewoon NIET beleren nu al!!
Maar ik heb al getemd voor je hoor.
areke schreef:Sorry hoor maar je bent 14 staat in je proefiel.
Je hoeft dan nog niet alles te weten maar een beetje verstand moet je toch wel hebben
(zou haast gaan denken dat het een relacount is)
Beleren omdat je een vet lelijk paard krijgt ander slaat echt nergens op.
Wat je hebt gedaan noem ik niet redden van het veulen maar compleet verzieken
(zelfs in de penny zijn ze verstandiger)
talievlietie schreef:daniekjuh schreef:Dan had je misschien eerder na moeten denken voor je allemaal lelijke reacties terug stuurde!!
Iedereen heeft het beste met jou en je veulen voor, dus moet je hem gewoon NIET beleren nu al!!
Maar ik heb al getemd voor je hoor.
jaa tuurlijk
en voor de tweede keer !
ik beleer hem niet.
en als ik aardig zou doen zou het dan een verschil uitmaken?
denk het niet hee!
talievlietie schreef:areke schreef:Sorry hoor maar je bent 14 staat in je proefiel.
Je hoeft dan nog niet alles te weten maar een beetje verstand moet je toch wel hebben
(zou haast gaan denken dat het een relacount is)
Beleren omdat je een vet lelijk paard krijgt ander slaat echt nergens op.
Wat je hebt gedaan noem ik niet redden van het veulen maar compleet verzieken
(zelfs in de penny zijn ze verstandiger)
dus ik hoef niet naar jullie sokken te gaan dansen!
Blue9 schreef:Dat dit nog bestaat. Hoezo is hij lelijk als hij nog even lekker van zijn jeugd mag genieten? Volgens mij kan jij beter geen pony's hebben
lovelucydan schreef:Blue9 schreef:Dat dit nog bestaat. Hoezo is hij lelijk als hij nog even lekker van zijn jeugd mag genieten? Volgens mij kan jij beter geen pony's hebben
nou inderdaad,
vind het maar raar dit kijk dat mensen met 2,5 in gaan rijden kan ik nog begrijpen (ik keur dit absoluut niet goed) maar met 10 maanden ben je wel een beetje