.Foto kan vertekenen! Op de bovenste foto vind ik haar idd wat aan de schrale kant, maar de foto eronder vind ik haar weer hartstikke netjes
. En bokt kan het allemaal zo goed bedoelen, foto's vertekenen nou eenmaal vaak, iets waar ze waarschijnlijk geen van alle rekening mee houden
. Hoe is haar gedrag? Denk dat je het het zelf nog het beste kunt beoordelen, omdat je haar IRL ziet. Of een stalgenootje of pensionhouder?Ik zou zelf inderdaad ook vragen of gewoon je hooirantsoen omhoog mag, ipv de combinatie. In de winter heb ik persoonlijk altijd liever een grammetje meer dan te weinig.
, maar ik vind het een beetje een onnodige vraag.
Dat volg ik even niet. Je zegt zelf dat ze al eens hoefbevangen is geweest (mede) door de kuil en dat je bang bent dat ze het opnieuw krijgt. Momenteel krijgt ze zo weinig ruwvoer dat ze het heel snel op heeft, dus het grootste deel van de dag moet ze op een houtje bijten. Nee, dan is die combinatie dus niet prima. Van hooi mag ze veel meer eten terwijl het risico op hoefbevangenheid kleiner blijft. Simpel optelsommetje dan toch?