Haflingers vaker exceem?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 13:00

timokyana schreef:
ik hem mijn haflingers gekocht met twee jaar, nu worden ze bijna 5 en 1 ervan heeft vorig jaar eczeemontwikkeld/kwam tot uiting.
mijn merrie staat met deken en dat is wel te doen, nu in de winter zie je er overigens niets van.

Oh het kan dus ook later komen???

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 13:00

BiancaDinja schreef:
mijn haflinger heeft het niet je kunt ze daar om ook berter in de zomer kopen

Ik weet het, maar wil echt niet wachten tot in de zomer!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 15:10

juudii5 schreef:
timokyana schreef:
ik hem mijn haflingers gekocht met twee jaar, nu worden ze bijna 5 en 1 ervan heeft vorig jaar eczeemontwikkeld/kwam tot uiting.
mijn merrie staat met deken en dat is wel te doen, nu in de winter zie je er overigens niets van.

Oh het kan dus ook later komen???

Het kan zich idd op iedere leeftijd manifesteren, maar zoal bij die van mij, pas na zijn 7/8e is wel ongewoon laat, werd mij door de DA verteld.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:40

Mijn haf heeft helaas wel (erge) last van zomereczeem, maar dat wil niet zeggen dat ze er allemaal last van hebben. Als je een oudere halfinger koopt, dan kun je het de huidige eigenaar vragen. Mocht je een veulen kopen (net als wat ik heb gedaan), dan is het van tevoren niet te zeggen of ze er wel of geen last van zullen krijgen. ;)