amybartje schreef:ik heb 800 euro voor in de pot(noodgevallen) verder kan ik krap 120 euro p.m. kwijt
Dat is helaas niet genoeg.. maar hiervan kun je wel opzoek naar een leuke leasepony hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ze wat heb kan de veearts zoiezo komen en stuurt paar weken later de rekening die ik op mn gemakje mag betalen. Hoefsmid moet je altijd wel gelijk betalen , Bekappen is niet zo duur krijgtie ijzers dan word het weer wat prijziger, ik sta nu op een stal die 125 per maand kost. en voor de rest moet ik zelf voor voer zorgen. Zak voer is ook niet zo duur zak biks is hooguit 9 euro en baaltje hooi heb ik nou 33 van gekocht ken ik een tijd vooruit is 123 euro geweest. baal kuil is hier in de buurt 20. shilady schreef:Weten jullie hoeveel ik in mn noodgevallen pot heb???
0 euroAls ze wat heb kan de veearts zoiezo komen en stuurt paar weken later de rekening die ik op mn gemakje mag betalen. Hoefsmid moet je altijd wel gelijk betalen , Bekappen is niet zo duur krijgtie ijzers dan word het weer wat prijziger, ik sta nu op een stal die 125 per maand kost. en voor de rest moet ik zelf voor voer zorgen. Zak voer is ook niet zo duur zak biks is hooguit 9 euro en baaltje hooi heb ik nou 33 van gekocht ken ik een tijd vooruit is 123 euro geweest. baal kuil is hier in de buurt 20.
Saina schreef:shilady schreef:Weten jullie hoeveel ik in mn noodgevallen pot heb???
0 euroAls ze wat heb kan de veearts zoiezo komen en stuurt paar weken later de rekening die ik op mn gemakje mag betalen. Hoefsmid moet je altijd wel gelijk betalen , Bekappen is niet zo duur krijgtie ijzers dan word het weer wat prijziger, ik sta nu op een stal die 125 per maand kost. en voor de rest moet ik zelf voor voer zorgen. Zak voer is ook niet zo duur zak biks is hooguit 9 euro en baaltje hooi heb ik nou 33 van gekocht ken ik een tijd vooruit is 123 euro geweest. baal kuil is hier in de buurt 20.
En als ze met spoed onder het mes zou moeten.
Dus een echt! noodgeval?
shilady schreef:Mijn paardje gaat niet zo gauw onder het mes is ze te zwakjes voor weet zeker dat ze dat niet zou overleven. Maar is het bv een ingreep waarin ze niet geheel onder narcose hoeft dan vraag ik of ik de rekening in delen mag betalen en mn ouders willen bijschieten eventueel..

xMariekee schreef:Zeker 500 euro per maand... en daarbij zou ik ook wel 1000 euro apart houden voor eventuele dierenartskosten.
Saina schreef:kiwi1990 schreef:TS is op dit moment even aan het eten, ik ben haar via pb aan het helpen te zoeken naar een leuke verzorgpony, waar ze ook eventueel op kan rijden
Ik snap dat het lastig zoeken is voor haar, want ts is 12 jaar oud
12 jaar oud, en haar ouders staan haar wel bij mag ik hopen?