na je 1e haf weer een 2e haf?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Viet

Re: na je 1e haf weer een 2e haf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:41

Voor mij is het eenmaal een haf altijd een haf. Ik ben gewoon verknocht aan het ras en ik denk dat een mooie lieve haflinger me wel weer zou kunnen helpen om het verdriet te verwerken.

Lot is nu echt alles, en die blijft ook altijd speciaal. Maar je moet toch verder..

samhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:03

Helemaal mee eens.
Haflingers zijn super paarden, werkwillig en super aanhankelijk.
Ik heb er pas 1 bijgekocht en bevalt prima.
Het lijkt me super erg om 1 van mijn hafjes te verliezen, ze hebben elk der eigen karakter maar met de zelfde haflingertrekjes. Ik denk wel dat het zeker weer een haf wordt, je weet gewoon wat je aan ze hebt. Met haffies is het nooit saai.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 23:02

toen ik mijn 1ste haflinger verloor aan een hartaanval was ik meteen op zoek naar een ''vervanger'',de 2de haflinger is maar 1 1/2 jaar gebleven,hij was niet talentvol genoeg.

de 3de haflinger is er nu nog steeds,hij is net als mijn eerst ECHT mijn maatje.
haflinger nummer 4(ik heb er nu 2) is het qua uiterlijk helemaal,maar ik heb er genoeg aan 1 dus deze staat te koop..

toch val ik ook op andere types dan alleen haflingers,ik val vooral op barok en donkere kleur(bijv welsh cob,anda)

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:37

heb vorig jaar helaas mijn haflinger mexx verloren ;( . na 2 maanden had ik nieuwe haflinger gekocht, toen hij aankwam op stal moest ik zo huilen van verdriet maar ook van blijschap. hij heeft me door alle verdriet en angst heen gesleept. ben zo blij met hem en ik heb nog nooit mexx met amor vergeleken. het zijn en blijven allebei toppers met ieder een eigen karakter :D

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:53

begin dit jaar heb ik mijn haflinger in moeten laten slapen maar ben heel snel weer op zoek gegaan en heb weer een haflinger gevonden
een heel ander dier maar vergelijken doe je toch hoor ook al is het een ander ras denk ik zelf
zo van hij is net zo eigenwijs of net zo gulzig enz