haflingerweekend @ arcen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: haflingerweekend @ arcen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 00:48

Ik kom de zaterdag waarschijnlijk kijken, is geloof ik maar een halfuurtje van mij vandaan :+

rosamuskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:54

Wij gaan ook heen met Austria....tis wel een eindje tuffen maar dat hebben we er voor over.
Lijkt me reuze gezellig tussen al die maflingers en baasjes

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:00

leuk eigenlijk iets maken waardoor we elkaar gaan herkennen :D

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:13

Dr lopen 2 meiden met Stal Alsemgeest op hun rug, de donkerharige ben ik in ieder geval niet :+

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:16

gaan we kijken :D

met lekker weer doe ik een hempje aan met het haflinger logo erop geblingt en wss terra der naam

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:10

ik kom ook kijken. Ben die lange en naast mij zal wel een blonde tienerdochter lopen met bruine punten in haar haren en een brilletje op haar neus
:D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 22:07

Heb vandaag mooie paardjes zien lopen :D Damn, wat kan die Merlin lopen voor de koets! Bij bestgaand onder het zadel vond ik het mooi te zien dat het niveau hoger en dichter bij elkaar lag.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 10:18

ik heb gister gereden met Austria van de Parel, eerst dressuur in de L1, in de eerste proef lieten ze net paarden los naast ons en aangezien hij een hengst is werd die daar flink druk van dus de proef ging niet zo heel goed, toch 182 punten. de tweede proef ging wel vet goed en daar had ik 196 punten en 1e prijs :D

bij bestgaand ging het vet goed, ik had het niet zo goed verwacht eigenlijk en ik, had verwacht dat merlin voor mij werd geplaatst. uiteindelijk eindigde merlin 4e, ik 3e met Austria, 2e werd Nassau en 1e was Allacher. dus was hartstikke tevreden, vond het echt geen verkeerde plaatsing :D

dus was een goede dag haha :))

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:42

Ik vond de eerste drie ook heel dicht bij elkaar liggen, super gereden :D

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:44

Ik was ook even wezen kijken. Heb twee vriendinnen van me even aangemoedigt met hun b-proefje. Ze probeerden me al over te halen om toch ook weer een keer mee te doen aan een haflingerwedstrijdje. Maar ik begin er niet meer aan. Laat mij maar lekker recreatief hobben, het is voor mij echt pure ontspanning en die wedstrijdstress is niet meer aan mij besteed, hihi. Maar wel petje af voor iedereen die het wel doet hoor.
Weet iemand de uitslagen?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 17:59

Heb je al eens een recreatief wedstrijdje geprobeerd? Ik hou zelf ook niet van officiële wedstrijden, maar bij recreatief is er een heel andere sfeer. Dan vind zelfs ik het leuk :D

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 20:20

ben er vandaag geweest! vond de show in de middag heeeel gaaf! vond die merlin idd een super gaaf beest om bezig te zien woow!

verder een boel knappe haffies gezien! was leuk

hanka_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:03

Ik ben ook meegeweest, met Nadia Niet die op Austria v/d Parel rijdt. Het was een super leuke dag, veel verschillende haflingers maar het hoogte punt vond ik toch wel bestgaand onder het zadel, waarbij Nadia en Aus het harstikke goed hebben gedaan met een 3e plaats.
Super trots !

En de volgende dag hebben we Aus opgehaalt en toen hebben we natuurlijk ook ff een beetje keuring gekeken en wat een leuke kinders van al die mooie paps hihi..

super dag!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:31

Juut schreef:
Heb je al eens een recreatief wedstrijdje geprobeerd? Ik hou zelf ook niet van officiële wedstrijden, maar bij recreatief is er een heel andere sfeer. Dan vind zelfs ik het leuk :D

Uh, tja, nee dat niet. Maar ik rijd nu western en wil echt niet anders meer. Daarbij heb ik nog een mooie smoes dat ik geen rijlaarzen aan kan en absoluut geen strakke rijbroek meer aandoe! :P
Als er ooit een westernonderdeel komt, wil ik er misschien nog eens over nadenken..........................misschien....................

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:11

hier wat foto's van Austria en ik zaterdag;

Afbeelding
Inrijden

Afbeelding
Z'n lekkere bekkie, proef 1

Afbeelding
Fijne draffoto, proef 1

Afbeelding
Uitgestrekte stap, proef 2; Hier zie je goed dat hij geen oog meer heeft aan deze kant

Afbeelding
Galop, proef 2

Afbeelding
Rondstappen, bestgaande rijpony

Afbeelding
Draf

Afbeelding
Draf

Afbeelding
Galop

Afbeelding
De rij in het midden ondertussen, zie me verbaasd kijken van: 'Huh, zit ik er nog in :lol: ?"

Afbeelding
De uiteindelijke opstelling, van rechts naar links: 1. Allacher, 2. Nassau, 3. Austria van de Parel, 4. Merlin

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 12:12

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:34

Wij hebben ook meegedaan met het weekend. Vond het zeer geslaagd en gezellig ;)
Austria herken ik idd wel, met de dressuurproef meende we van veraf eerst dat het Nassau was die daar reed :+
Jammergenoeg zijn we zaterdag niet de hele dag aanwezig geweest, had nog wel het een en ander willen zien..